futbol
El Deportivo no se sotmet als tests PCR de LaLiga
Els jugadors descarten la prova aquest dilluns a primera hora a la Ciutat Esportiva d'Abegondo per si el partit suspès amb el Fuenlabrada es pogués jugar

zentauroepp54193895 prueba200724135820 /
El Deportivo no s’ha sotmès als tests PCR de LaLiga que li havia requerit per passar les proves de detecció de la Covid-19 aquest dilluns a primera hora a la Ciutat Esportiva d’Abegondo per si el partit suspès amb el Fuenlabrada es pogués jugar dimecres.
L’inspector es va presentar en aquestes instal·lacions en l’horari establert, però no hi havia els jugadors de la plantilla blanc-i-blava, que es troben de descans des del dia posterior al partit que no es va arribar a disputar i que hauria tancat la fase regular de LaLiga SmartBank.
El conjunt corunyès va descendir pels resultats que es van donar en una jornada que s’hauria d’haver disputat en horari unificat i ara defensa els seus drets en les instàncies esportives, ja que es considera perjudicat per la decisió de LaLiga, la Federació Espanyola i el Consell Superior d’Esports de suspendre només el seu partit i no la resta d’aquesta data.
Notícies relacionadesAquest diumenge, el Deportivo va rebre correus electrònics d’un dels inspectors de LaLiga per passar els PCR que l’associació de clubs programa 48 hores abans d’un partit.
El Deportivo li va respondre que la seva sol·licitud no s’adequava «al protocol ni a la situació de la competició» ja que en aquest moment no hi ha programat cap partit ni es donen les condicions per disputar-lo, tal com va establir el Comitè de Competició divendres passat.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»