TRAGÈDIA AÈRIA AL CANAL DE LA MÀNEGA
L'estremidor àudio d'Emiliano Sala des de l'avioneta: "¡Pare, quina por que tinc!"
El davanter argentí va enviar un missatge des del seu mòbil abans de desaparèixer
rpaniagua46661242 fc nantes football club supporters gather in nantes after it190123003918 /
El futbolista argentí Emiliano Sala va enviar un estremidor àudio des del seu mòbil quan estava dalt del’avioneta que l’havia de transportar a Cardiff des de Nantes i que no va arribar mai a la seva destinació. El missatge ha causat una gran commoció i s’ha difós ràpidament per les xarxes socials.
#Argentina El audio de Emiliano Sala desde la avioneta. Vía @clarincom pic.twitter.com/KvhpNOMz43
— Idioma Fútbol (@idiomafut) 22 de enero de 2019
"Germà, estic mort. He estat a Nantes fent coses, i coses, i més coses... i no s’acabava mai. Soc aquí a dalt del’avió que sembla que caurà a trossos. Me n’estic anant a Cardiff, que demà a la tarda comencem a entrenar amb el nou equip, a veure què passa. ¿Com estan germanets, tot bé?", diu el jugador argentí abans de deixar anar una frase premonitòria per tot el que succeiria a continuació.
"No em trobaran"
"Si d’aquí una hora i mitja no tenen novetats meves, no sé si enviaran algú a buscar-me perquè no em trobaran, però ja ho saben... Pare, quina por que tinc", conclou l’àudio del davanter. L’avioneta va desaparèixer dilluns a la nit i continua la seva recerca.
Emiliano Sala ya tenía el presentimiento de una tragedia en su vuelo a Cardiff 😔
— ESPN.com.mx (@ESPNmx) 22 de enero de 2019
🗣️Así lo confesó Diego Rolan a @lasvoces1010https://t.co/Ru4WCnkX0I pic.twitter.com/kC6TECafBg
La Policia de Guernsey va comunicar que "durant el transcurs de la recerca de 15 hores, que van utilitzar múltiples actius aeris i marítims de les illes del canal, el Regne Unit i França, s’han vist diversos objectes flotants a l’aigua", tot i que no va poder especificar ni confirmar "si algun d’aquests és de l’aeronau desapareguda" en què viatjava Emiliano.
Rescat a trenc d’alba
Notícies relacionadesD’altra banda, va anunciar queel dispositiu de rescat va ser suspès arran de la falta de llum i es reprendrà aquest dimecres a trenc d’alba. L’aeronau va desaparèixer quan viatjava de França cap a Gal·les.
Emiliano Sala s’havia convertit aquest mes en el fitxatge més car en la història del Cardiff després que el club gal·lès havia pagat 17 milions al Nantes, on l’argentí havia jugat les últimes tres temporades.
- Resum de l’any cultural Els millors llibres del 2025
- El futur de la mobilitat a bcn (4) Tito Álvarez: "Hi ha taxistes a BCN que no volen passar exàmens d’idioma"
- "Si paro atenció, sento l’infinit"
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- obituari Adeu al mite Brigitte Bardot
- Canvis als jutjats Catalunya culmina la transformació de la Justícia amb la incorporació de Barcelona i 13 partits judicials més
- Festes Viu un Nadal de somni per a tota la família als Pirineus catalans amb activitats gratuïtes, tallers i concerts: només al desembre
- Zones de Baixes Emissions El Govern allibera 24 ciutats d’implantar una ZBE obligatòria per la seva bona qualitat de l’aire els últims anys
- Prevenció en festes El dispositiu especial dels Mossos per al Cap d’Any a Barcelona desplegarà controls de multireincidents i armes blanques
- Entrevista Tito Álvarez (Élite Taxi): «Hi ha taxistes a Barcelona que no volen passar exàmens d’idioma»
