Desmentiment oficial
La UEFA nega que es plantegi jugar una final de la Champions fora d'Europa
L'entitat afirma que no és una possibilitat que s'estigui discutint

yancit4
El president de la UEFA, Aleksander Ceferín, ha negat que s’hagin plantejat disputar una final de la Lliga de Campions fora d’Europa, i més concretament a Nova York.
"Aquesta idea no s’està discutint actualment, en absolut", va indicar Ceferín en un comunicat, en resposta a l’afirmació de Jaume Roures, soci fundador de Mediapro, que tant a la COPE com a Catalunya Ràdio va assegurar que "s’està negociant jugar una final de Champions a Nova York". "La UEFA no té plans d’organitzar la final de la Lliga de Campions fora d’Europa", va afirmar.
Notícies relacionadesCeferín ja va descartar a Mònaco, amb motiu del sorteig de la fase de grups de la Lliga de Campions, que s’estigués estudiant la possibilitat de portar als Estats Units la final, al parlar dels requisits que necessitaria LaLiga per poder jugar el Girona-Barcelona a Miami.
La final de la Lliga de Campions del 2019 es disputarà en el Wanda Metropolitano, estadi del Atlètic de Madrid, i la del 2020, a l’estadi Atatürk d’Istanbul, segons va decidir el comitè executiu de la UEFA.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- El PSOE atia el president del PP pel seu silenci davant "la venda de lleis"
- Feijóo, sense citar Montoro, defensa "investigar el que calgui investigar"
- "S’ha de consensuar amb C. M."
- La xacra de la corrupció El Ministeri d’Hisenda destitueix dos càrrecs imputats en el cas Montoro
- Escàndol a la Casa Blanca Trump anuncia una demanda contra ‘The Wall Street Journal’