El València s'enfrontarà al Mònaco en la prèvia de la Champions
L'Athletic jugarà contra el Zilina (Eslovàquia) a la Lliga Europa

El quadro del sorteig de la Champions, darrere del trofeu. /
Sorteig dispar el que han tingut aquest divendres al migdia els equips espanyols a la seu de la UEFA a Nyon (Suïssa). El València haurà de superar un dur escull en la prèvia de la Lliga de Campions davant el Mònaco, que va ser quartfinalista la temporada passada en la màxima competició continental. Per la seva part, l'Athletic Club de Bilbao ho tindrà molt més a la mà davant el modest Zilina d'Eslovàquia a la Lliga Europa. Els guanyadors d'aquestes eliminatòries ja passen a la fase de grups en les seves respectives competicions.
El València jugarà el partit d'anada el 19 d'agost a Mestalla, i haurà de rendir visita a l'estadi Lluís II de Mònaco sis dies després, el 25. L'únic precedent entre els dos equips es remunta a la primera ronda de la Recopa de la temporada 1980-81, en què es va classificar el València de Mario Alberto Kempes gràcies a un 2-0 en l'anada i un 3-3 en la tornada.
Notícies relacionadesEl sorteig ha proporcionat altres duels importants a la Champions, com el Manchester United-Bruges, el Lazio-Bayer Leverkusen, l'Sporting de Lisboa-CSKA de Moscou i el Rapid de Viena-Xakhtar Donetsk. Els altres aparellaments són: Astana-Apoel, Skënderbeus-Dinamo Zagreb, Celtic-Malmö, Basilea-Tel Aviv i BATE Borissov-Partizan. En cas de classificar-se el València, serà la primera vegada que el futbol espanyol tindrà cinc equips en la fase de grups de la Champions, ja que Barça, Reial Madrid, Atlètic de Madrid i Sevilla (aquest com a actual campió de la Lliga Europa) ja estan classificats.
L'Athletic Club, per la seva part, jugarà en terres eslovaques el 20 d'agost, i tindrà la tornada a San Mamés el 27 d'agost davant el Zilina. El Vila-real ja està classificat per a la fase de grups.
- Distribuït a Catalunya Retirat un altre fuet tallat per salmonel·la: ja són tres marques afectades per aquesta raó
- HOSPITAL GREGORIO MARAÑÓN Boda a l’uci: l’Esther i el Javier es donen el ‘sí, vull’ en una emocionant cerimònia organitzada pels sanitaris
- Polèmica La família de Guillem Agulló acusa el Govern d'Illa de "silenciar" el premi en la seva memòria
- Lloguer Tres consells fonamentals per firmar un contracte de lloguer i no emportar-te sorpreses
- Violència masclista L’assassí masclista d’Algemesí, a la jutge, somiquejant: «¡A la presó, no! ¡A la presó, no! ¡Protegeixin-me!»
- ACTES REIVINDICATIUS EA TOT EL MÓN ¿Per què se celebra el Dia de l'Orgull Gai el 28 de juny?
- Truc de neteja El botó secret de la rentadora que deixa la roba com si s’acabés de comprar
- Multimèdia | Aquest és l’origen i l’explicació de les diferents banderes LGTBI+
- Maria Giralt i Joan Casas Martí: "Hi ha drets que han vingut per quedar-se, i punt"
- El matrimoni LGTBI fa 20 anys amb rècord de bodes i suport massiu