futbol internacional

Miramar Misiones es reforça amb la família Pandiani

Walter, de 37 anys, i el seu fill Nicolás, de 17, jugaran al cuer de la lliga uruguaiana

Pandiani, al seu camió, en la seva etapa com a jugador de l’Espanyol.

Pandiani, al seu camió, en la seva etapa com a jugador de l’Espanyol. / MARC CASANOVAS

1
Es llegeix en minuts

El club Miramar Misiones, últim classificat del Torneig Apertura del futbol uruguaià, ha presentat com a reforços el veterà davanter Walter Pandiani, conegut com 'el Rifle', exjugador de diversos equips de la lliga espanyola, i el seu fill Nicolás, que juga com a lateral dret.

Walter, de 37 anys, i Nicolás, de 17, esperen així convertir-se en un revulsiu per a la decebedora campanya del cuer de la Lliga, que ha empatat quatre partits i n'ha perdut quatre i, a més, ha anotat solament dos gols i n'ha rebut onze. En la presentació, l'ariet uruguaià ha dit que tenia "una il·lusió tremenda" amb el nou repte, i s'ha declarat "content per complir el somni" de jugar al seu país amb el seu fill.

L'atacant ha indicat que tots dos arriben amb "moltes ganes i fe" per jugar el pròxim cap de setmana, encara que ha admès que no tenen encara el "ritme" adequat de competició malgrat haver disputat alguns partits de categories inferiors a Barcelona.

Per la seva part, Nicolás, que juga de lateral dret o central, ha confessat que "aprèn coses" del seu pare perquè "pensa com a entrenador" i sempre està per "donar un cop de mà". Segons el jove futbolista, per a la seva carrera professional el golejador li  ha recomanat per sobre de tot tenir "intensitat, ritme i jugar tranquil". Els Pandiani han arribat al Miramar Misiones per recomanació del també exfutbolista internacional uruguaià Gonzalo de los Santos, amic de l'ariet i que acaba d'assumir com a tècnic aquest conjunt.

Notícies relacionades

Pandiani ha jugat tretze temporades al futbol europeu, concretament al DeportivoEspanyolOsasuna, Vila-real i Atlètic Balears, i l'anglès Birmingham. A més, ho ha fet també als clubs uruguaians Progreso, Basañez i l'actual campió, Peñarol.

Walter Pandiani ha assegurat tenir un gran planter en els seus fills, ja que a més de Nicolás, té Ezequiel, de 15 anys, a qui ha definit com "bon tirador de cap, golejador", i Axel, de 13, de qui ha destacat que "és esquerrà" i "la toca bé".