Karanka: "Ni li pregunto a 'Mou' pel seu futur, ni m'interessa"
L'ajudant del tècnic portuguès diu que el Madrid "ha de lluitar pel segon lloc a la Lliga"
L’ajudant de Mourinho diu que el tècnic portuguès només pensa en el futur del Madrid i en el pròxim partit. /
El Madrid torna a la realitat de la Lliga, una competició en què només aspira a ser segon, lloc que ara correspon a l'Atlètic. Després del pas a quarts a la Champions, els blancs visiten demà (19.00 hores Canal+ Liga i Gol T) el Celta en un partit en què Mourinho deixarà a la banqueta alguns titulars. Aquest matí Ronaldo i Ramos s'han entrenat amb la resta de l'equip després de superar la grip.
La consigna al Madrid és la de rebaixar l'eufòria i per fer-ho no hi ha res com tornar a una competició que es mostra gairebé tediosa per a un equip que només pensa en Europa i en la final de Copa del mes de maig. Fins i tot Karanka ha reconegut aquest matí que no hi ha res a fer a la Lliga. "Està pràcticament impossible i hem de lluitar pel segon lloc. Tot i això, deixar aquesta competició per pensar en altres pot ser perillós", ha afirmat Karanka.
Futur del tècnic
Notícies relacionadesL'ajudant de Mourinho s'ha referit al futur de l'entrenador portuguès, al qual ara alguns veuen més a prop de quedar-se que d'anar-se'n, cosa que no casa amb els problemes que té el tècnic amb alguns dels pesos pesants del vestidor. "Ni li pregunto ni m'interessa el que vulgui fer. Al seu cap només hi ha el Madrid. La sensació que transmet és la feina diària. No està pendent de les crítiques o de les lloances perquè si no això seria de bojos", ha dit Karanka. També s'ha referit a l'ambient al vestidor: "Abans es parlava de tensió i ara es diu que és una bassa d'oli".
Karanka també s'ha referit a la més que discutible targeta vermella que va veure Nani en el partit de dimarts a Old Trafford. Una acció que va marcar el matx i que va facilitar el triomf del Madrid. Tal com va fer Mourinho després d'aquell partit, Karanka també s'ha referit a l'acció de Pepe sobre Alves en la semifinal de Champions contra el Barcelona. "Els que deien que era justa la sanció a Pepe ara dubten de la vermella a Nani", ha puntualitzat l'ajudant de Mourinho.
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
- Óscar Fernández Calle, candidat de Vox a Extremadura : "Guardiola va robar el canvi que volien la majoria d’extremenys"
- "En algun moment hauré de fer el dol"
