Mourinho: "Un dia abans de jugar no estic per a actes, només per treballar"
El tècnic admet que estava convidat a la presentació de la residència del planter del Madrid, però no hi va voler anar
"Per enèsima vegada, només sóc responsable del primer equip", argumenta l'entrenador portuguès
Ni 10 minuts ha durat la compareixença deJosé Mourinho, l'entrenador del Madrid, davant la premsa. Havia de parlar del duel de demà davant elBorussia Dortmund, decisiu per garantir la calma de l'equip madridista a la Champions, però a penes s'ha abordat aquest assumpte. A penes vuit minuts va estar Mourinho davant els periodistes, amb mala cara, cansat d'aquest debat que va obrir ell precisament sobre el planter delMadrid. "Estava convidat", ha dit el tècnic blanc quan li han preguntat per què no ha assistit avui al matí a la presentació de la futura residència del planter a la ciutat esportiva de Valdebebas. El club, no obstant, havia filtrat abans que Mourinho no havia estat convidat a aquest acte. "M'he justificat amb qui havia de justificar-me, amb el club. La meva justificació és que el dia abans d'un partit no estic per a actes, estic per treballar i pensar en el que he de pensar" ha asseguratMourinho. "Em van dir que van arribar algunes crítiques, però si hi hagués assistit, m'haurien arribat crítiques també per estar en l'acte i no a estar pensant en el partit", ha afegit després.
Després de ser preguntat per un periodista sobre aquest assumpte, Mourinho va replicar: "No insisteixis". Després, ha volgut deixar clar que "sols sóc responsable del primer equip", desvinculant-se, per tant, de qualsevol implicació en l'estructura esportiva general del Madrid. I no va voler, per tant, parlar d'Alberto Toril, l'entrenador del Castilla. "No estic per a xerrades de gestió empresarial", ha dit de forma contundent. A mesura que avançava la compareixença de premsa, més esmunyedís es mostrava Mourinho. Quan li van preguntar que elBernabéu semblava que no s'anava a omplir demà i si parlaria amb el club sobre aquest assumpte per potenciar l'arribada de més públic, el tècnic va replicar: "Era de les poques coses que em faltava... Jo no sóc el responsable de la crisi econòmica a Europa i Espanya". Tampoc es va mostrar gaire entusiasta amb la possibilitat que Zidane, l'home que havia reclamat tenir al seu costat fa un any i ara no compta amb ell, emprengui en el futur la carrera d'entrenador. "Espero que sigui feliç i que tingui tant èxit com ha tingut com a jugador".
Benzema, baixa
Sobre el partit contra elBorussia Dortmund, Mourinho ha explicat que el preocupa tot l'equip alemany. "Ha guanyat dues lligues a Alemanya i està líder del grup. És un equip molt fort amb jugadors creatius, ràpids i directes. Si aquest equip passa als vuitens de final, és per a mi candidat per guanyar la competició", ha assegurat després de confirmar que Benzema es perd aquest partit per una lesió muscular. I no se'n fia gens."És un grup molt dur, qualsevol punt que s'aconsegueixi és bo i perdre és dolent. Tots els equips tenen risc. Borussia i Madrid estem millor, però per exemple el City pot remuntar", ha dit l'entrenador del Madrid.
- Singularitat arquitectònica La desgràcia que explica per què hi ha un escut del Barça a una finestra de Santa María del Mar
- Final de l’onada de calor Catalunya posa en prealerta el pla Inuncat davant la previsió de pluges intenses
- Al Besòs i el Maresme Calor, por i avaries constants en un bloc de pisos públics de Barcelona: «Tenim una desprotecció total»
- Catalunya acapara el nombre més gran de màquines escurabutxaques a Espanya: aquests els municipis més destacats
- Previsió meteorològica El fum dels incendis condiciona el temps a Catalunya i accelera la baixada de les temperatures
- Trump ofereix garanties de seguretat a Kíiv si obté un acord de pau amb Rússia
- Marcus Rashford: "La meva raó principal és guanyar. I per jugar millor necessito ser feliç"
- Alcaraz alça el títol a Cincinnati gràcies a la retirada de Sinner en el primer set
- Dr. Jekyll & Mr. Flick
- Les seccions del Barça es veuen afectades pel ‘fair play’