Tano Pasman: "L'únic que em fa sentir el mateix que River és Messi"
Aquest fervent seguidor del River va saltar a la fama per un vídeo de Youtube on bramava pel descens del seu equip
"Vostè no sap l'ansietat que tinc...".Santiago Pasman, a qui els seus amics anomenen elTano(italià), compta els minuts que falten perquè "el seu"River Plate torni a veure's les cares amb elBoca Juniors. El duel més important del futbol argentí i, potser, de l'Amèrica Llatina i més enllà, té, aquesta vegada, un significat especial. No es disputa des de la segona meitat del 2011. Aquell any, el River va baixar a la segona divisió i el lament feridor de Pasman va recórrer el planeta al crit d'"¡ens en anem a la B!". La seva fulgurant aparició aYoutubehavia estat pensada com una broma familiar i candorosa. El Tano, de 53 anys i pare de cinc fills, a qui va transmetre la passió, es va convertir en celebritat involuntària. Un dia s'oblidaran d'ell, però aquest home dedicat al negoci de la impremta seguirà respirant futbol.
Preguntat per si amb la selecció argentina li passa el mateix que amb el seu equip, respon: "Potser en un Mundial. L'únic que, a aquestes altures, pot entusiasmar-me i fer-me sentir com el River és Messi. Només en aquest país se'l pot discutir. ¿Se n'adonen? El discutien a ell, això li dóna la pauta de com es pot parlar de futbol aquí. Just a Messi, un geni, algú que no es baralla amb ningú. !Quin fenomen! Fins al punt que, si no juga el River, el dissabte m'assec davant el televisor a veure el Barça".
>> Llegiu la informació completasobre el seguidor més popular el River Plate a e-Periódico.
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
