Bryant, "orgullós" que Gasol sigui l'abanderat espanyol als Jocs de Londres

El jugador de Los Angeles Lakers i la selecció dels EUA afirma que Pau "és com un germà" per a ell

La difícil decisió de Rafa Nadal / {periodico}

2
Es llegeix en minuts
AGÈNCIES / Barcelona

La inesperadabaixa per una lesió de genoll del tennista Rafa Nadal com a abanderatabanderatdelsJocs de Londres, anunciada divendres va ser un fort cop, per a l'esportista i per a totEspanya. A la decepció, encara latent, va seguir la notícia de l'anunci del seurelleu pel jugador català dels Los Angeles Lakers, Pau Gasol.Los Angeles Lakers, Una alegria per al segon encara que, en certa manera, es vegi entelada per la renúncia forçosa del primer. Els dos esportistes, no obstant, han coincidit en les mostres de suport rebudes, no tan sols pels espanyols en general, sinó també pels col·legues esportistes. Aquests últims, tant a nivell nacional com internacional.

Aquest dissabte sense anar més lluny, Gasol ha rebut el suport d'un col·lega d'altura:Kobe Bryant.El jugador de Los Angeles Lakers i la selecció olímpica dels EUA, ha assegurat que se sent "orgullós" que el seu "germà" Pau Gasol sigui l'abanderat espanyol en la cerimònia d'obertura dels Jocs de Londres, el 27 de juliol. Bryant és a Barcelona amb la resta de l'equip per disputar dos partits amistosos --diumenge contra l'Argentina i dimarts contra Espanya-- abans de viatjar a Londres.

A més d'elogiar elpivot català, Bryant ha dit que la temporada que ve el vol un altre cop "al seu costat" al seu equip, Los Angeles Lakers. I ha recordat que li resultarà molt dur tenir-lo de rival als Jocs. "El Pau és com un germà per a mi. Sempre és dur competir contra ell", ha declarat l'estrella dels Lakers, encara que també ha deixat clar que la rivalitat hi serà present: "Però un dels dos ha de guanyar. I el germà gran no deixa guanyar mai el germà petit".

L'estrella dels Lakers també ha aprofitat per llançar un altre missatge, en aquest cas als aficionats al bàsquet. "Dóna'm tres anys i em veuràs jugant al Barcelona", ha afirmat entre rialles.

EL TEMOR DE NADAL

Notícies relacionades

Les mostres de suport al nou abanderat no permeten oblidar l'altre protagonista d'aquesta història: Rafa Nadal. El tennista mallorquí, ha declarat aquest dissabte en una entrevista a l'agència Reuters la seva por a no tornar a tenir l'oportunitat de portar la bandera espanyola en uns Jocs. "Em feia por prendre la decisió. És una cosa que et passa una vegada, i no saps si serà l'única oportunitat de portar la bandera del teu país amb tota la família esportiva d'Espanya", ha assegurat Nadal.

L'esportista aspira a tenir una oportunitat en la següent edició: "He fet tot el que he pogut per estar preparat, però no era el moment. La meva emoció i la meva il·lusió de competir als Jocs eren més grans que mai. Només puc treballar intensament i intentar fer les coses bé per tenir una oportunitat a Rio 2016".