L'EQUIP VA GUANYAR LA SEVA ÚLTIMA LLIGA EL 2008
Álex García es converteix en el nou entrenador del Dinamo Tbilisi
L'exentrenador del Juvenil A del Barça anuncia que la seva meta és aconseguir la Lliga i la Copa de Geòrgia
L'exentrenador del Juvenil A del Barcelona,Alex García, ha estat presentat aquest dimecres en roda de premsa com el nou tècnic del Dinamo Tbilisi, tretze vegadescampió deGeòrgia.
"Posem grans esperances en l'especialista espanyol", ha dit el president del Dinamo,Román Pipia, al presentar García davant la premsa esportiva en una de les sales d'actes del cèntric hotelTbilisi Marriot.
Notícies relacionadesPipia ha indicat que el nou entrenador i els seus ajudants ja començaran a treballar dimarts que ve, a fi de "donar un diagnòstic de l'equip", que va guanyar la seva última lliga el 2008.
García, de 41 anys, ha recordat que des de petit va sentir parlar del Dinamo de Tbilisi, que el 1981 va guanyar la Recopa d'Europa, i que treballarà per posicionar el club en l'àmbit continental. "Jugarem un futbol d'atac", ha promès. Les metes del nou entrenador del Dinamo les ha anunciat el director esportiu del club, Zurab Pololikashvili: La Lliga i la Copa de Geòrgia.
- La febre pel k-pop s’expandeix per Barcelona
- Assalt Sirera denuncia el robatori d’objectes de la guantera de la seva moto al barri de Sant Antoni
- La denúncia Un suposat paredó franquista es manté oblidat a l’exterior del castell de Montjuïc
- Destinacions de vacances atípiques ¿Viatjar a països en guerra? D’Israel i Rússia a Tailàndia i Cambodja, així impacten els conflictes en el turisme
- L’excomissionat de la dana surt de l’hospital després d’intentar suïcidar-se