UNIVERSITAT PER A GENT GRAN
Wagner i l'Iran protagonitzaran les primeres conferències del nou curs de l'Aula Universitària de Gent Gran d'Esplugues
Les quatre xerrades multidisciplinàries programades per a l'octubre es realitzaran cada dijous a l'Auditori M. Rosa Campreciós de la residència La Mallola
mallola
Tornen les xerrades i conferències de l’Aula Universitària de Gent Gran (AUGGE) d’Esplugues de Llobregat. Persones expertes en disciplines diverses realitzaran una trentena de conferències durant aquest curs, que ara inicia la seva desena edició.
En la programació corresponent a aquest octubre, cada dijous, «els conferenciants permetran descobrir altres cultures, noves realitats, diverses disciplines i reflexionar sobre el moment present», expliquen des de l’Ajuntament. Les xerrades es fan a les 18 hores a l’Auditori M. Rosa Campreciós de la residència La Mallola.
Les conferències són gratuïtes per als socis de l’AUGGE. Per als no socis, el preu és de 5 euros.
Wagner i l’Iran en les primeres conferències del nou curs
El nou programa arrenca aquest dijous 10 d’octubre amb la conferència ‘Comprendre Wagner’. La xerrada servirà per acostar la figura d’un dels més grans compositors d’òpera del segle XIX i anirà a càrrec de Francisco Lozano Winterhalder.
El dijous 17, La Mallola acollirà la conferència ‘L’Iran, el país dels aiatol·làs’. La xerrada aprofundirà sobre la realitat a l’Iran, a través de la figura dels aiatol·làs, títol de distinció atorgat als clergues xiïtes i serà responsabilitat de Jordi Belloso Rimbau, especialista en el món àrab i islamòleg.
Teatre i el dret a la vivenda
La conferència ‘El teatre a través de Comediants’ se celebrarà el 24 d’octubre. «Ens endinsarem en el món del teatre i descobrirem les seves bambolines i els seus secrets», comenten des del consistori. Anirà a càrrec de Jaume Bernadet, actor i creador que, a través de la seva experiència, repassarà la seva trajectòria en la companyia Comediants i ens explicarà com és el món del teatre.
Notícies relacionadesFinalment, ‘La vivenda a l’àrea metropolitana’ serà la conferència que tanqui la programació d’octubre (31 d’octubre). Carme Trilla, economista especialitzada en vivenda, parlarà sobre «la vivenda a l’àrea metropolitana, en un moment en què l’accés a la vivenda es converteix en una de les principals preocupacions de la població», apunten des de l’Ajuntament.
Més notícies d’Esplugues en l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Viatge històric Guillermo González, enginyer espanyol a la missió Artemis a la Lluna: «Europa proporcionarà oxigen i aigua als astronautes»
- Al carrer Jacint Barrau Justícia fa una prospecció al centre de Reus a la recerca d’una possible fossa franquista
- Informe anual El 40% de les trucades al 024 reflecteixen risc mitjà-alt de suïcidi amb ideació freqüent i alt malestar emocional
- Famosos Aquesta és la clínica de Barcelona on Lucas (Andy y Lucas) tornarà a operar-se el nas
- Tabac Gerardo Pena, després de deixar de fumar als 70 anys per la malaltia del seu pare: "A mi això no em passarà. Ho he de deixar"
