Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.

Sèries infantils amb valors negatius com 'Sailor Moon' i 'Bola de drac'

bola-de-drac-z-kai

bola-de-drac-z-kai

No hi hauria algun psicòleg i/o sociòleg excel·lent que pogués analitzar series com 'Sailor Moon' i 'Bola de drac Z'? Quin tipus de personalitat en pot sortir de qui se les empassa amb afició capítol a capítol. I també per fer un llistat dels valors negatiu que transmeten? Amb aquestes històries és com volem facilitar la labor de pares i mestres, i formar una societat de futur centrada, generosa i digna?

Entretots

Publica una carta del lector

Escriu un post per publicar a l'edició impresa i a la web

El que mostren aquestes series és fantasiós i cap nen o nena s’ho pren seriosament? N’estem segurs? Hi ha infants a casa seva sols a l’hora que les retransmeten? Tots els petits o no tan petits que ho veuen poden tenir el contrast de comentaris assenyats dels pares? Algú s'ha imaginat el batibull mental que pot ser el contingut de l’esperit d’aquests infants?

Ja que suprimir aquests programes és jutjat com a falta de llibertat d’expressió, no hi hauria per contra persones joves amb valors vertaders que es llencessin amb emprenedoria a 'construir' alguna sèrie positiva, amb força de contingut i atraient? Així hi hauria més opcions, la qual cosa vol dir més nivell de llibertat.

Algun pare, mare o mestre em recolzaria?

Participacions delslectors

Mésdebats