El passat dijous 30 de novembre, es va interrompre la circulació de trens a l'estació de Mollet-Sant Fost a causa d'un atropellament. Malauradament, la manca de comunicació de Renfe va causar molèsties als usuaris.
Escriu un post per publicar a l'edició impresa i a la web
En arribar a la parada de Clot-Aragó per agafar l' R2 cap a Sant Celoni, no es mostrava la informació del tren a les pantalles. Pel que fa a les aplicacions d' Adif i TMB, els horaris dels trens no havien canviat. A més, la falta d'anuncis per altaveu tampoc va ajudar. L'única xarxa social mitjanament actualitzada va ser Twitter d' R2 Nord Rodalies. No obstant això, em pregunto: i la gent que no té Twitter? I la gent que no sap que Renfe es comunica a través d'aquesta xarxa social?
No és la primera vegada que passa ni serà l'última que molts usuaris viuen hores d'esperainnecessàries fins que se n'assabenten o es restableix la circulació. No hauria de ser normal.