Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.

"Twitter no hauria de ser l'únic mitjà de comunicació d'incidències de Renfe"

"Twitter no hauria de ser l'únic mitjà de comunicació d'incidències de Renfe"

Zowy Voeten

El passat dijous 30 de novembre, es va interrompre la circulació de trens a l'estació de Mollet-Sant Fost a causa d'un atropellament. Malauradament, la manca de comunicació de Renfe va causar molèsties als usuaris.

Entretots

Publica una carta del lector

Escriu un post per publicar a l'edició impresa i a la web

En arribar a la parada de Clot-Aragó per agafar l' R2 cap a Sant Celoni, no es mostrava la informació del tren a les pantalles. Pel que fa a les aplicacions d' Adif i TMB, els horaris dels trens no havien canviat. A més, la falta d'anuncis per altaveu tampoc va ajudar. L'única xarxa social mitjanament actualitzada va ser Twitter d' R2 Nord Rodalies. No obstant això, em pregunto: i la gent que no té Twitter? I la gent que no sap que Renfe es comunica a través d'aquesta xarxa social?

No és la primera vegada que passa ni serà l'última que molts usuaris viuen hores d'espera innecessàries fins que se n'assabenten o es restableix la circulació. No hauria de ser normal.

Participacions delslectors

Mésdebats