Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"Twitter no hauria de ser l'únic mitjà de comunicació d'incidències de Renfe"

Zowy Voeten
Ainoa Aguilera
El passat dijous 30 de novembre, es va interrompre la circulació de trens a l'estació de Mollet-Sant Fost a causa d'un atropellament. Malauradament, la manca de comunicació de Renfe va causar molèsties als usuaris.
Entretots
En arribar a la parada de Clot-Aragó per agafar l' R2 cap a Sant Celoni, no es mostrava la informació del tren a les pantalles. Pel que fa a les aplicacions d' Adif i TMB, els horaris dels trens no havien canviat. A més, la falta d'anuncis per altaveu tampoc va ajudar. L'única xarxa social mitjanament actualitzada va ser Twitter d' R2 Nord Rodalies. No obstant això, em pregunto: i la gent que no té Twitter? I la gent que no sap que Renfe es comunica a través d'aquesta xarxa social?
No és la primera vegada que passa ni serà l'última que molts usuaris viuen hores d'espera innecessàries fins que se n'assabenten o es restableix la circulació. No hauria de ser normal.
Participacions delslectors
"La decisión de la OPA del BBVA sobre el Sabadell compete a intereses privados"
Luis Fernando Crespo Las Rozas de Madrid (Madrid)
Mésdebats
El debat
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Elecció al Vaticà L'estatunidenc Robert Francis Prevost esdevé el 267è Papa sota el nom de Lleó XIV
- Explicació científica Fumata blanca i fumata negra: ¿com aconsegueix el Vaticà canviar el color del fum per anunciar l’elecció del nou Papa?
- Sentència judicial Condemnat un pare per agredir un home que havia tocat el seu fill en una piscina de Lleida
- Previsió del Meteocat Catalunya activa desenes d’avisos grocs per intensitat de pluges per a les pròximes 48 hores