Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
Carta d'una lectora: "Preservar el patrimoni de la Bonanova serà un repte"

MANU MITRU
Carla Casas
La situació dels edificis desallotjats al barri de la Bonanova planteja un dilema entre la preservació del patrimoni i les limitacions urbanístiques. Amb El Kubo i La Ruïna ens trobem amb terrenys qualificats de manera restrictiva, amb poques possibilitats constructives. La paradoxal situació del solar d'El Kubo, considerat zona verda, limita les opcions a la rehabilitació d'oficines.
Entretots
Pel que fa a La Ruïna, una torre amb elements modernistes, la seva demolició implica restriccions significatives en la superfície construïda. D'aquest dilema destaca la necessitat de trobar equilibri entre la conservació dels elements arquitectònics i la dinàmica urbanística actual, plantejant reptes per al futur d'aquests espais.
Participacions delslectors
"Malauradament, encara s'abandonen més animals dels que s'adopten"
Josep Vilà Olesa de Montserrat
"Feijóo, siempre al rebufo de los 'ilustres' del PP"
Luis Fernando Crespo Las Rozas de Madrid (Madrid)
"Fins quan hem de ser testimonis de les morts a Gaza?"
Roser Caño Santa Coloma de Gramenet
Mésdebats
El debat
- CICLISME El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Victòria del campió d’Europa (2-0) El Madrid topa amb Luis Enrique
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats
- Sánchez insisteix a "salvar el vaixell" però perd un altre peó
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Educació El psicòleg Álvaro Bilbao recorda les cinc preguntes que has de fer al teu fill abans que sigui tard
- Obesitat a Espanya: una pandèmia que causa una de cada cinc morts evitables
- Estudi de la personalitat Què significa desbloquejar el mòbil cada poc temps, segons la psicologia
- Salut ¿Per què els mosquits sempre et piquen a tu? La ciència ja té la resposta
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats