Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"L' ONCE no defensa els drets dels invidents en cadira de rodes"
David Oller - Europa Press - Archivo
Núria Torrent
Persona invident i amb parkinson que porta més de dos anys en una cadira de rodes. Hem demanat una cadira de rodes electrica i CatSalut ens ho nega perquè ell no la pot portar directament, quan el comandament es pot posar al darrera. Recordo que la manual tampoc la pot portar ell.
Entretots
Ho hem comunicat a l' ONCE perquè faci gestions pertinents a CatSalut per tal que es canvïi aquesta normativa absurda i discriminatoria. Doncs fins al moment no han fet res. El silenci per resposta.
Participacions delslectors
"La inclusión no puede quedarse en palabras, debe ser un compromiso verdadero"
David Gómez Rincón de la Victoria (Málaga)
Mésdebats
el problema de la vivenda
- A ‘Vogue’ Rosalía mostra la seva recepta de truita de patates amb ceba i el típic vermut del Baix Llogregat
- Novetat editorial Es pot defensar racionalment la immortalitat? Un assaig proposa una resposta
- Activitat parlamentària Penes d’1 a 3 anys de presó per robar un mòbil: les claus de la llei contra la multireincidència
- L’actualitat del club blanc Mbappé: "Això del genoll equivocat no és veritat"
- champions league El Barça es recrea amb el Madrid
