Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"Las obras del puente de la Avenida de la Pineda de Castelldefels han resultado una chapuza"

Ayuntamiento de Castelldefels
Christian Riverola
Recientemente, y con retraso, como ha sido costumbre en estos últimos años, se inauguró el puente de la Avenida de la Pineda en Castelldefels. Pero lo más grave no es la demora sino que después de abrir este paso, hace menos de un mes, se haya tenido que cerrar este acceso porque la capa de asfalto que han puesto simplemente es de mala calidad. Es inadmisible que esto haya pasado y que nuevamente ocasione problemas a la ciudadanía de Castelldefels.
Entretots
Por tanto, ruego que se depuren responsabilidades y ceses de quien sea menester en la Direcció General d’Infraestructures de Mobilitat, y que cuando se haga una futura actuación por parte de este ente, se nos respete y no se nos rían en la cara.
Participacions delslectors
"Tant hi fa que es tracti d'una persona gran, el negoci és el negoci"
Alfons Rius L' Hospitalet de Llobregat
Mésdebats
el problema de la vivenda
El debat
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- Ciutats amigues Tarragona s'agermanarà amb Voiron (França) aquestes festes de Santa Tecla amb el licor Chartreuse com a símbol d'unió
- Proposta del Govern La futura Llei del Taxi preveu eradicar les VTC urbanes a Barcelona i reservar aquest servei només al taxi
- Seguretat viària Més de 70.000 catalans estan en llista d'espera per examinar-se de la prova pràctica del carnet de conduir
- Pàrquing lliure Aparcar gratis a Barcelona: on estacionar sense pagar i sense multes
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."