Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
Barra libre musical: hay que cumplir con el aislamiento
Mercedes Rodriguez Román
En lo referente a los ruidos en los bares, actualmente el sistema del Ayuntamiento de Barcelona es autorizar sin inspeccionar, con lo que con la barra libre de música tendremos locales sin el aislamiento necesario y por consiguiente con molestias para los vecinos que estén cerca. Cuando haya quejas constantes e insistentes empezarán a requerir que subsanen las incidencias, y cuando continúen las quejas y demandas de los vecinos, y si hay suerte, procederán a tomar medidas para que se solventen los problemas. El resultado es más de un año de problemas e inconvenientes y eso siendo muy optimista.
Entretots
¿Estàs a favor que tots els bars de Barcelona puguin oferir música en directe?
Envia'ns la teva opinió sobre la decisió de l'ajuntament d'Ada Colau
Todo esto lo digo por experiencia. Por eso no estoy de acuerdo con que se pueda ofertar música en directo por el simple hecho de tener el epígrafe de bar, restaurante, etcétera, sino que deberían exigir (y comprobar) que se cumple con el aislamiento acústico antes de autorizar que puedan hacer la oferta de música en directo. No me opongo a la idea, sino a la forma de ejecutarla.
Participacions delslectors
Sí a la música. No a los bares musicales
Angel López Agudín L'Hospitalet de Llobregat
Mésdebats
el problema de la vivenda
- Turisme La mitjana d'ocupació del turisme rural del Berguedà per Setmana Santa supera el 90%
- La població estrangera a la Catalunya central ha crescut més del doble en dues dècades
- El Marroc manté el lideratge com a punt d'origen de les persones estrangeres que viuen a la Catalunya Central
- Enoturisme Aquestes són les "catedrals del vi" de Catalunya, els tres cellers modernistes més impressionants del territori
- Seguretat ferroviària Els maquinistes avalen els nous horaris de Rodalies que haurien de permetre reobrir l’R4 dimarts


