Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
Les llars d'infants no són 'guarderies'

zentauroepp40232039 escola bressol190107130124 / NURIA PUENTES
Paula Pacheco
Recentment, vaig sentir a dues dones al tren parlar de la 'guarderia'. Si us plau, deixem de dir el terme guarderia, són escoles infantils, llar d'infants on s'educa als més petits, no un lloc on "guarden" nens i nenes.
Entretots
Els treballadors i treballadores són mestres, com els mestres de primària o secundària. Es mereixen tot el reconeixement possible. Sé de primera mà que no és una feina fàcil, requereix molta implicació i passió.
Mares i pares, si ja un nen o nena petita és molta feina, imagineu tenir-ne 16 (màxim és 20) de 2 anys en una classe sense ajuda. Respectem la feina dels i les educadores eliminant la paraula 'guarderia'.
Participacions delslectors
"A la Ronda de Sant Antoni no s’ha respectat el pla aprovat pel veïnat"
M. Teresa Lozano Integrant del col.lectiu Sant Antoni vol Conviure
Mésdebats
el problema de la vivenda
El debat
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols