Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
El Manga Barcelona, un esdeveniment del qual sentir-se orgullós

mangaok
Albert Giménez Vallverdú
El passat 31 d'octubre es va celebrar la 25a edició del Saló del Manga a Barcelona, redenominat aquest darrer any com a Manga Barcelona. Aquest festival és sens dubte un espai molt esperat durant tot l'any per als que ens considerem fans de la temàtica manga i anime asiàtics, on gaudim d'una jornada plena d'emocions i activitats lúdiques.
Entretots
Estic cansat de sentir a gent referir-se a l'esdeveniment com a 'friqui', com si aquest terme denigrés en algun aspecte a totes les persones que hi assistim any rere any per 'alliberar' el nostre 'friqui' interior, del qual ens sentim tan orgullosos. M'agradaria convidar a algú qui tingui aquesta percepció a assistir a l'esdeveniment, i a viure'l sense prejudicis, segur que sorprèn gratament a més d'un i d'una.
Participacions delslectors
"Seamos coherentes con la ampliación del aeropuerto de El Prat"
José María Orradre El Prat de Llobregat
"Integració als CAP, sí, però no en detriment dels professionals"
Caterina Ròdenas Secretària Acció Sindical SATSE Catalunya
"Cal reclamar judicialment els murals de Sixena"
Jordi Pausas París (França)
Mésdebats
el problema de la vivenda
El debat
- Religió L’escàndol de les religioses intervingudes amenaça el ‘boom’ dels retirs secrets
- Fruites d’estiu ¿Què és més sa, la síndria o el meló? La ciència et dona la resposta
- Tribunals Una jutge d’Andorra reactiva la causa contra Rajoy per l’operació Catalunya
- Conflicte laboral La bandera groga oneja en l’inici de la vaga dels socorristes
- Pronòstic actualitzat L’onada de calor durarà més del previst: arrencarà diumenge i es prolongarà fins com a mínim dijous
- La pretemporada blanca El Madrid tornarà a la feina amb l’operació sortida bloquejada
- Plans per a un agost cultural pletòric
- La pretemporada blaugrana Flick manté afinat el Barça
- Dictamen històric Uribe, condemnat a 12 anys de presó domiciliària
- Escalada diplomàtica Trump envia dos submarins nuclears a prop de Rússia