Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"¿Por qué unos se libran de todo y otros reciben más 'palos'?"

Anna Berga / ACN
Joan Soldevila
Una rave ilegal en tierras de Lleida deja un coche de los Mossos destrozado y a varios agentes heridos. Inexplicablemente, la dichosa fiestecita sigue y seguirá hasta que organizadores o asistentes lo consideren oportuno.
Entretots
Aparte de hacer el pasmarote y controlar desde lejos la 'movida', las fuerzas del orden público deberían actuar de forma más contundente y eficaz, digo yo. ¿Será que solo se emplean a fondo, sin complejos, con los manifestantes de izquierda o independentistas?
A los que subieron -junto con mucha más gente- a un vehículo de la GC les cayeron bastantes años de cárcel, ¿por qué a ellos sí y a unos cafres impresentables y beodos no?
Definitivamente, hay muchos más misterios y conspiraciones que las que sacan en 'Cuarto Milenio'.
Participacions delslectors
"A la Ronda de Sant Antoni no s’ha respectat el pla aprovat pel veïnat"
M. Teresa Lozano Integrant del col.lectiu Sant Antoni vol Conviure
Mésdebats
el problema de la vivenda
El debat
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos