Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
Internet, una puerta abierta para el debate social

zentauroepp35840976 una usuaria delante de su ordenador con microsoft windows180221122948 / RICARD FADRIQUE
Begoña Elvira Bilbao
En la nueva era de la sociedad en red, se abren nuevas posibilidades para organizar debates y movilizaciones políticas a gran escala. Es una puerta abierta al debate social. Internet es de naturaleza espontánea e igualitaria de comunicación ilimitada.
Entretots
A pesar de que se puede pensar que la información puede estar manipulada y sujeta a un líder de opinión, tenemos que tener en cuenta que este medio da la opción a réplica y por lo tanto cada individuo, con su capacidad y racionalidad, puede decidir defender el argumento que crea más veraz en este entorno donde se pueden crear nuevos debates, nuevas perspectivas, pluralidad en los contenidos.
Otro aspecto importante es el espacio: la redes no limitan el espacio, esto nos da la oportunidad de compartir opiniones in situ y en todo momento, democratizando la información.
Participacions delslectors
Mésdebats
El debat
- Fiscalitat ¿Quines despeses del cotxe em puc desgravar en la declaració de la renda?
- INvestigació A la presó el matrimoni que tenia tancats els seus tres fills a Oviedo
- Bancs Confirmat pel Banc d’Espanya: aquests són els motius pels quals poden bloquejar-te el compte
- La invasió russa L’Exèrcit ensinistra en tàctiques de combat l’elit de la defensa ucraïnesa a Girona
- Successos Detinguts tres menors a Mataró per la brutal agressió a un adolescent
- Els 10 vestits més bonics (i memorables) de la història de la Met Gala
- Energia Les energies renovables en el punt de mira després de l’apagada: Pot ser que el món no estigui preparat per només dependre d’elles»
- Administració deslleial La jutge del cas Cellex investiga almenys 16 operacions dels marmessors de Pere Mir
- Macroperació contra la delinqüència organitzada Cau una xarxa criminal amb empresaris i tres policies corruptes a Tenerife
- MONTORO Rato al·lega al Suprem que els correus de Montoro acrediten que la investigació del seu patrimoni «tenia un fonament polític»