Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"La guerra es un odioso bucle donde nadie gana y todo el mundo pierde"
Destrucción en el campo de refugiados de Al Maghazi, en la Franja de Gaza, tras ataques israelís. / MOHAMMED SABER / EFE
Joan Soldevila
Israel ataca a Irán y este, a su vez, responde a Israel. Ahora Israel estudia volver a atacar a Irán y después Irán ejercerá su contraataque. Así, 'ad infinitum'. Entramos en un odioso bucle eterno, en una rueda de hámster, en que nadie gana y todo el mundo pierde. En vez de enviar armas a mansalva, ¿no sería más lógico y civilizado utilizar mediadores preparados para lograr, cueste lo que cueste, una solución acordada y definitiva?
Entretots
Ocurrirá tarde o temprano -cómo pasó con ETA, el IRA, etc- y la razón se impondrá a la barbarie. Mientras tanto, ¿pueden unos pocos fanáticos -en el fondo todos son terroristas- cronificar un conflicto que ya se ha cobrado miles de vidas y ha devastado un territorio?
Me temo que hay un grupo de gente importante, con intereses inconfesables, a la que no le interesa que la guerra acabe a corto plazo.
Participacions delslectors
Mésdebats
el problema de la vivenda
El debat
- "Florentino, ven-lo d’una vegada a l’Aràbia"
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- A partir de dilluns La CCMA rectifica i recupera les marques històriques de TV3 i Catalunya Ràdio
- Manuel García-Castellón: "El cas Leire no em sorprèn. Les clavegueres sempre hi són"
- La plaça de la Revolució recull els mobles
- Internacional Mor una dona de 80 anys després de ser oblidada per un creuer en una illa remota d’Austràlia
- Novetats de l’Agència de l’Habitatge La Generalitat introdueix canvis en la definició de gran tenidor de vivendes a Catalunya
- Sentència Dos anys de presó per un tuitaire que va animar a "perseguir" la família que volia més castellà a l'escola de Canet
- Anàlisi de la federació de famílies Catalunya necessitaria crear gairebé 170 nous grups de 1r d’ESO per poder abaixar les ràtios a 25
- Pagaments indeguts L’auditoria sobre la DGAIA detecta «deficiències en la gestió» de les prestacions a extutelats
