Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"Una mossegada a la tranquil·litat dels veïns"

Joan Cortadellas
Joaquima Creus Cedó
Arrel de la noticia de la nova creació de 109 nous espais per a gossos, només voldria fer arribar als veïns d’aquests espais la meva sincera condolença.
Entretots
Realment els planyo, no saben com els hi canviarà la vida. Si tenien fins ara tranquil·litat, cert silenci i podien llegir, sopar o simplement relaxar-se dins de casa o al balcó, ja no ho podran fer. Els crits dels amos fent tertúlia o esperonant al seu gos i els lladrucs dels propis animals seran constants, a totes hores, de dia i de nit, i sense que l’Ajuntament o la guàrdia urbana facin ni un sol pas per fer gaudir al veïnat del seu dret al descans en el seu propi domicili.
No soc gens exagerada, ho sé per pròpia experiència.
Participacions delslectors
Mésdebats
El debat
- Entre el dolor i la nostàlgia
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Temps Com controlar la temperatura de casa? Com dormir? Sis consells davant les onades de calor
- Portal de transparència Artur Mas, l’expresident que més gasta
- Mor una treballadora del servei de neteja municipal de Barcelona en plena onada de calor
- BANCA El BBVA manté l'OPA sobre el Sabadell malgrat les condicions del Govern central
- Alerta per altes temperatures: Així pots protegir el teu gos
- Baròmetre municipal de juliol L'habitatge ja és el principal problema de Barcelona: la inseguretat encapçalava la llista des de 2018
- BANCA El Santander ofereix 2.700 milions al Sabadell per aconseguir TSB, segons Reuters
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»