Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
Esport per evitar patologies i afrontar millor el virus

runners
Joan Benet Fernandez
Aquests dies estem escoltant, i força sovint, "tenia patologies prèvies". Han prohibit fer esport, d'acord per aquells que es practiquen entre diverses persones i força junts. Però els individuals, com córrer, caminar, fer bicicleta, no el passejar, també fan un cosa bàsica com és potenciar el cos. Treballant els pulmons, els emplenen d'oxigen, també es fa treballar el cor i més si es fa en pujades.
Entretots
Tots aquest esports poden ser solitaris i son 'antipatologies'. Encara que hi ha amplitud de patologies, probablement tots els afectats pel coronavirus, altrament dit covid-19, la seva patologia sigui tenir els pulmons fets mal bé.
Els que ens preocupen de no tenir el cos adormit, mai fins ara se'ls havia prohibit que ho fessin i ara si això continua haurem d'afegir algun nou mal a l'univers, de les patologies
Participacions delslectors
Rèplica municipal: "L'ajuntament no tancarà el Centre Cívic Vallvidrera-Vázquez Montalbán"
Raquel Abad Departament de Comunicació Districte de Sarrià - Sant Gervasi
"Gracias a la Generalitat por su respeto a los bomberos fallecidos"
Vicente Jorge Rodríguez L' Hospitalet de Llobregat
Mésdebats
el problema de la vivenda
El debat
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Iniciativa. Proposta des de l’alcaldia Collboni demana a 31 alcaldes suport a la llengua
- Cas Koldo L’UCO demana a Interior que l’informi de les visites a Cerdán a la presó
- Esmorzar de ‘Faro de Vigo’ i EL PERIÓDICO Illa: "No volem privilegis, amb la nostra proposta tots guanyen"
- Alcalde de Vigo Caballero: "Amb Illa veig Catalunya i veig Espanya"
- El president demana un debat "racional" sobre finançament