"Tras la muerte de Noelia es necesaria una reflexión profunda"
Cristina Casals Esplugues de Llobregat
Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
zentauroepp50926724 television marato191115221356
Judit Hernan Tomas
El dia 1 de desembre s'ha posat a la venda el disc de la Marató 2019. Aquest any li posen veu artistes com el català Miki Núnez o Lola Índigo. El disc de la Marató és tot un clàssic a casa meva. El diumenge que es posa a la venda, sempre vaig a comprar-lo. M'encanta que artistes tan importants li posin veu a una lluita conjunta com són les malalties minoritàries en aquest cas.
Entretots
El que no m'agrada tant és que en un esdeveniment tan bonic com aquest, només es faci promoció amb les cares visibles com són els artistes, i no aquells que l'han produït o inclús aquells que han aconseguit que aquests artistes hagin cantat pel disc. La Marató és quelcom de tots, i tots haurien de tindre la mateixa importància.
Participacions delslectors
Cristina Casals Esplugues de Llobregat
Josep Aran Cerdanyola del Vallès
Carmen Pérez Santa Coloma de Gramenet
Eva Gómez L'Hospitalet de Llobregat
Mésdebats
el problema de la vivenda