"Dos de Mayo en la capital del Estado, este año sin desfile militar"
Luis Fernando Crespo Las Rozas de Madrid (Madrid)
Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
zentauroepp52062297 filed 28 january 2020 us washington israeli prime minis200131181347 / Shealah Craighead White House dp
Roger Deulofeu
Dimecres passat es van anunciar els aranzels de Trump, una decisió que pot ser un tret als peus per a l'economia global, però, d'altra banda, i canviant el paradigma actual, podria ser un retorn al comerç de proximitat i de qualitat. Molts són els productes gravats amb aquestes taxes, però n'hi ha un, fet a Sevilla, que se n'escapa: els barrets per a jueus ortodoxos.
Entretots
Podria ser una casualitat si no fos perquè Trump el 2018 va traslladar l'ambaixada dels EEUU a Jerusalem, ha donat suport en tot moment les operacions militars d'Israel i va proclamar, juntament amb el seu homòleg Benjamin Netanyahu, la construcció d'una Riviera Maia del Pròxim Orient a Gaza, sobre una regió castigada per la guerra, amb evidències de genocidi i deportant els milions de palestins que encara resisteixen.
La raó és que per Donald Trump els diners ho són tot, i el poder es finança amb diners. Si els seus mecenes fossin els palestins, quines barbaritats hauria pogut dir? Potser hauria volgut fer d'Auschwitz un parc temàtic? Mai els diners han pogut comprar tant els ideals i l'ètica com avui en dia. Ni han estat en tan poques mans.
Participacions delslectors
Luis Fernando Crespo Las Rozas de Madrid (Madrid)
Mésdebats
El debat