Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.

"El cas Sixena"

"El cas Sixena"

Kike Rincón - Europa Press / Europa Press

S’ha escrit i parlat molt sobre el cas Sixena i haig de reconèixer que es tracta d’una situació complexa i anòmala per les conseqüències que se’n deriven, degut principalment a la intervenció dels polítics, que són els veritables culpables de que hi hagi aquest enfrontament entre dues comunitats que històricament tenen molts llaços en comú.

Entretots

Publica una carta del lector

Escriu un post per publicar a l'edició impresa i a la web

Per tant, només voldria fer aquesta reflexió: sí resulta que Barcelona forma part d’Espanya, per què unes obres d’art que es troben en un museu català, com també podrien estar en un museu murcià o andalús, han de marxar a l’Aragó? A més, porten més de vuit dècades al MNAC i fins ara no hi hagut cap problema perquè s’hi exhibeixin. Per què ara les reclamen? Per aquesta regla de tres, quantes obres que es troben a Madrid no haurien de tornar als seus llocs d’origen? En canvi aquest fet no el qüestiona ningú, però quan es tracta de fer mal a Catalunya, tot s’hi val.

Participacions delslectors

Mésdebats