Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.

Carta d'una lectora: "Com a publicista, per mi el Nadal és tot un desafiament"

Carta d'una lectora: "Com a publicista, per mi el Nadal és tot un desafiament"

Nadal és l'època de l'any en la qual totes les marques fan publicitat, sempre amb la intenció d’emocionar i impactar en els clients. És per aquest motiu que per una marca és tan difícil destacar i que l’espectador se’n recordi d’ella per damunt de les altres, tenint en compte que el mercat dels anuncis està saturat i tots s'assemblen bastant entre ells.

Entretots

Publica una carta del lector

Escriu un post per publicar a l'edició impresa i a la web

Com a publicista, aquesta és la meva època preferida, perquè és on es nota de veritat el valor dels creatius de les agències publicitàries i marques. Jo m’ho prenc com el meu concurs propi per trobar el millor publicista de l’any. Per ara, en aquesta edició, hi juguen Suchard i la Loteria Nacional.

Participacions delslectors

Mésdebats