Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
Carta d'una lectora: "Com a publicista, per mi el Nadal és tot un desafiament"

Berta Esquirol Cano
Nadal és l'època de l'any en la qual totes les marques fan publicitat, sempre amb la intenció d’emocionar i impactar en els clients. És per aquest motiu que per una marca és tan difícil destacar i que l’espectador se’n recordi d’ella per damunt de les altres, tenint en compte que el mercat dels anuncis està saturat i tots s'assemblen bastant entre ells.
Entretots
Com a publicista, aquesta és la meva època preferida, perquè és on es nota de veritat el valor dels creatius de les agències publicitàries i marques. Jo m’ho prenc com el meu concurs propi per trobar el millor publicista de l’any. Per ara, en aquesta edició, hi juguen Suchard i la Loteria Nacional.
Participacions delslectors
Mésdebats
el problema de la vivenda
El debat
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Infraestructures La Zona Franca invertirà 40 milions en la seu de Salut Pública de BCN
- Transports El Govern facilita la venda de Talgo a Sidenor amb l’entrada de la SEPI
- Junta general Inditex obrirà botigues a l’Iraq i inverteix en l’‘start-up’ Theker Robotics
- Tempesta judicial i política L’UCO busca diners de la trama Cerdán en feixos de bitllets amagats
- Els riscos de la xenofòbia Llibertat per als còmplices Un detingut a Mataró per incitar la "cacera" de migrants a Múrcia