Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.

Airline Direct em fastigueja el darrer viatge de la meva vida

El mes de juliol passat vaig organitzar el que seria molt  probablement el meu darrer viatge a un país estranger. Dintre de pocs  dies faré 90 anys. Volia anar a Londres a visitar una amiga meva (ens coneixem des que teníem 20 anys). Vaig reservar els bitllets en una empresa que es  dedica a aquesta tasca: Airline Direct.. Vaig pagar els bitllets al  juliol pel viatge que havia de fer al setembre.

Entretots

Publica una carta del lector

Escriu un post per publicar a l'edició impresa i a la web

Tres dies abans de fer  el viatge, volia imprimir els bitllets i aquí va començar el meu  calvari i desesperació. Els meus bitllets no existien. Em vaig posar  en contacte amb Airline Direct perquè m'expliqués el què  passava, què feia malament, per què no podia imprimir els meus  bitllets i la seva resposta va ser que no els tenia. Després de 50  dies i a petició meva, em comuniquen que no tenia la reserva  confirmada.

Quan vaig realitzar la reserva i pagar els bitllets, el mes de juliol, vaig rebre un correu de confirmació d'Airline Direct que deia : "Le recordamos reconfirmar sus vuelos previos a la salida con una  anticipación hasta 72 horas. Los horarios de los vuelos están sujetos a  modificaciones.Le deseamos un excelente viaje. Su central de servicios  Airline Direct". 

Finalment, a través d'una altra companyia vaig poder obtenir els bitllets per anar a Londres però, multiplicant per dos el seu preu. Vaig intentar que Airline Direct m'abonés la diferència del  cost dels bitllets. Es va negar a fer-ho. Deien que havent-me  abonat els euros que jo havia pagat el juliol i que durant 50 dies  ells van tenir a la seva disposició sense fer cap servei, ja n'hi  havia prou.

Vaig anar a l'Agència Catalana del Consum i aquesta va  iniciar tots els tràmits per fer una mediació davant d'Airline Direct. Però aquesta empresa s'ha negat totes les vegades que se li ha sol·licitat  tant des de Catalunya com des del país d'origen de l'empresa,  Alemanya, a fer la mediació.

Fa uns dies m'han comunicat que es tanca  l'expedient i només em queda la via judicial per tirar endavant la  meva demanda. No tinc temps ni ganes d'iniciar un procés d'aquesta  mena, però vull que la màxima quantitat de gent possible conegui quina és l'estratègia comercial d'Airline Direct i com es comporta quan actua de forma  incorrecta. No vull que més persones pateixin la seva mala gestió de reserves de bitllets, i que quan ho fa de forma incorrecta es nega a  acceptar la mediació. 

Quan alguna empresa es nega a mediar davant  d'institucions imparcials ja diu molt de sí mateixa. Tristement, els diners donen un elevat grau d'impunitat. Sàpiguen que Airline  Direct em deixava a terra quan la seva missió empresarial  era enlair-me , cap a Londres.

Participacions delslectors

Mésdebats