Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
Airline Direct em fastigueja el darrer viatge de la meva vida
Pepita Brullas Tarragó
El mes de juliol passat vaig organitzar el que seria molt probablement el meu darrer viatge a un país estranger. Dintre de pocs dies faré 90 anys. Volia anar a Londres a visitar una amiga meva (ens coneixem des que teníem 20 anys). Vaig reservar els bitllets en una empresa que es dedica a aquesta tasca: Airline Direct.. Vaig pagar els bitllets al juliol pel viatge que havia de fer al setembre.
Entretots
Tres dies abans de fer el viatge, volia imprimir els bitllets i aquí va començar el meu calvari i desesperació. Els meus bitllets no existien. Em vaig posar en contacte amb Airline Direct perquè m'expliqués el què passava, què feia malament, per què no podia imprimir els meus bitllets i la seva resposta va ser que no els tenia. Després de 50 dies i a petició meva, em comuniquen que no tenia la reserva confirmada.
Quan vaig realitzar la reserva i pagar els bitllets, el mes de juliol, vaig rebre un correu de confirmació d'Airline Direct que deia : "Le recordamos reconfirmar sus vuelos previos a la salida con una anticipación hasta 72 horas. Los horarios de los vuelos están sujetos a modificaciones.Le deseamos un excelente viaje. Su central de servicios Airline Direct".
Finalment, a través d'una altra companyia vaig poder obtenir els bitllets per anar a Londres però, multiplicant per dos el seu preu. Vaig intentar que Airline Direct m'abonés la diferència del cost dels bitllets. Es va negar a fer-ho. Deien que havent-me abonat els euros que jo havia pagat el juliol i que durant 50 dies ells van tenir a la seva disposició sense fer cap servei, ja n'hi havia prou.
Vaig anar a l'Agència Catalana del Consum i aquesta va iniciar tots els tràmits per fer una mediació davant d'Airline Direct. Però aquesta empresa s'ha negat totes les vegades que se li ha sol·licitat tant des de Catalunya com des del país d'origen de l'empresa, Alemanya, a fer la mediació.
Fa uns dies m'han comunicat que es tanca l'expedient i només em queda la via judicial per tirar endavant la meva demanda. No tinc temps ni ganes d'iniciar un procés d'aquesta mena, però vull que la màxima quantitat de gent possible conegui quina és l'estratègia comercial d'Airline Direct i com es comporta quan actua de forma incorrecta. No vull que més persones pateixin la seva mala gestió de reserves de bitllets, i que quan ho fa de forma incorrecta es nega a acceptar la mediació.
Quan alguna empresa es nega a mediar davant d'institucions imparcials ja diu molt de sí mateixa. Tristement, els diners donen un elevat grau d'impunitat. Sàpiguen que Airline Direct em deixava a terra quan la seva missió empresarial era enlair-me , cap a Londres.
Participacions delslectors
Mésdebats
- A SARAGOSSA La mort d’una guineu per grip aviària acosta el virus als humans
- Fòrum Quiero Corredor L’AVE connectarà Barcelona i València en dues hores el 2027
- Tecnologia Meta, obligada a pagar 479 milions d’euros a la premsa digital d’Espanya
- Patrimoni Les obres per recuperar el Tramvia Blau començaran a finals del 2027
- Vivenda ¿Quant temps pot estar una casa a nom d’un mort? David Jiménez, advocat i economista, aclareix els terminis
- Votació fallida Collboni se sotmetrà de nou a una qüestió de confiança per aprovar els pressupostos del 2026
- Repartiment de paqueteria L’altra cara de l’auge del comerç electrònic: els accidents greus i mortals amb furgonetes pugen un 19% a Catalunya
- Investigació Mor una nena de 6 anys a València després d’un tractament dental
- 'El segon cafè' de La 2Cat L’Editorial de Cristina Villanueva: La televisió ens connecta
- Incendi a Girona Un foc a la xemeneia del restaurant Normal dels germans Roca causa danys a l'altell i a la cuina
