Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"Como afectado de acoso escolar, comparto y felicito a Marta Ros por su carta sobre el ninguneo"

Manu Mitru
Carlos de Buen
Quiero felicitar efusivamente a Marta Ros por su carta publicada esta semana en esta misma sección de EL PERIODICO, "No todos los adolescentes consiguen superar el ninguneo de los compañeros en esa etapa", relativa al ninguneo a un compañero en clase.
Entretots
Estoy seguro de que todos los que hemos sufrido en nuestro entorno las consecuencias del acoso escolar compartimos su opinión por completo. He leído con la máxima atención esta carta tan emotiva y tan bien escrita. Si por mí fuera, la volvería a publicar porque toca muy acertadamente el tema de un problema que está de triste actualidad, que no es otro que el conocido como 'bullying'.
Participacions delslectors
"A la Ronda de Sant Antoni no s’ha respectat el pla aprovat pel veïnat"
M. Teresa Lozano Integrant del col.lectiu Sant Antoni vol Conviure
Mésdebats
el problema de la vivenda
El debat
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols
- Tribunals Després de dos anys i mig d’investigació, Sandro Rosell i Bartomeu declaren davant la jutge pel cas Negreira
- Salut Mental i Joves (II) Josep Matalí, Sant Joan de Déu: "Hem de capacitar-nos per donar un major acompanyament emocional als joves"
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"