Novetats

Sergi Mas conduirà el pòdcast diari d’EL PERIÓDICO

Diumenge es posa en marxa el nou suplement setmanal ‘Entendre-hi més’, amb l’aposta d’oferir al lector una visió reposada de les claus de l’actualitat. A partir de dilluns, el diari també es podrà escoltar a través d’una nova oferta de pòdcasts que s’anirà ampliant en les pròximes setmanes.

Sergi Mas conduirà el pòdcast diari d’EL PERIÓDICO

Ferran Nadeu

2
Es llegeix en minuts
El Periódico

Els diaris són ara plataformes de distribució de continguts en diferents formats. La clàssica divisòria entre premsa escrita, ràdio i televisió es dilueix per potenciar els continguts i les marques en diversos suports. A partir de dilluns vinent, EL PERIÓDICO també es podrà escoltar a través d’una nova oferta de pòdcastsdisponible a la pàgina web del diari i en diverses plataformes d’àudio (Ivoox, Spotify, Ivoox, Podimo i Apple Podcast). Cada matí, Sergi Mas, periodista de llarga trajectòria en ràdio i televisió i amb diversos pòdcasts en el seu historial com Cinquenters, presentarà algun dels continguts publicats en les edicions digital i paper del diari a través d’una entrevista amb els periodistes que els han elaborat. En paraules de Mas, serà «la companyia idònia per començar el dia informats i entretinguts mentre sortim a fer esport, anem en metro o conduïm al cotxe». El producte estarà disponible de dilluns a divendres en obert.

Pòdcasts

Des de dimecres passat, torna també a publicar-se el videopòdcast Mamarazzis, conduït per Laura Fa i Lorena Vázquez que des de la temporada passada ja és referència en el món del cor gràcies al seguiment que van fer de la separació de Piqué i Shakira destapada al diari per Emilio Pérez de Rozas o a les revelacions que han fet aquests dies sobre Miguel Bosé. En les pròximes setmanes, s’estrenaran també dues noves ofertes en àudio: ‘El tren de la història’, conduït en llengua catalana per Xavier Carmaniu Mainadé i ‘Mi planeta me necesita’ sobre l’ecoansietat que pateixen els mil·lennistes a causa de les amenaces del canvi climàtic, conduït per Valentina Raffio i Míriam Lázaro. La direcció editorial dels pòdcasts d’EL PERIÓDICO està en mans de Iosu de la Torre, que ja prepara nous projectes per als pròxims mesos. Part d’aquests continguts es distribuiran també a través del canal de TikTok del diari, que es potenciarà per arribar a noves audiències entre el públic jove. 

Nova oferta de cap de setmana

Notícies relacionades

En la línia de millora d’aquesta nova època d’EL PERIÓDICO, un dels nostres propòsits és distingir la nostra oferta en el bullici digital amb formats que ajudin els lectors a entendre la informació que han rebut a través de múltiples suports. A partir d’aquest cap de setmana, diumenge al paper, incrementarem l’oferta d’aquest tipus de continguts que presentarem sota l’ensenya Entendre-hi més amb la direcció de Marta López i un equip format per Daniel G. Sastre, Juan Fernández i Ignasi Fortuny i amb la col·laboració de tots els experts de la redacció i la xarxa de corresponsals.

Aquests continguts oferiran al lector una visió reposada de l’actualitat per entendre les claus del que ha passat i interpretar el que està a punt de passar. Aquest primer cap de setmana, l’oferta de continguts per entendre-hi més inclou un repàs de la figura de la difunta Isabel II i una radiografia de la nova líder dels conservadors britànics, Lizz Truss, una anàlisi dels 40 anys de la Diada de Catalunya i una revisió del retorn de Marc Márquez. A més, oferirem seccions especialitzades en alimentació, fitnes, i medi ambient entre d’altres, entrevistes i firmes com la d’Emma Riverola.