Nou pla de negoci

La ‘start-up’ Qida fitxa l’exdirector de producte de Glovo Daniel Alonso

La firma catalana de cures a la tercera edat preveu duplicar la inversió en tecnologia, fins als quatre milions d’euros el 2026

Daniel Alonso, exGlovo y nuevo director de producto y tecnología en Qida

Daniel Alonso, exGlovo y nuevo director de producto y tecnología en Qida / Qida

1
Es llegeix en minuts
Paula Clemente
Paula Clemente

Periodista

Especialista en Startups, economia digital, farmacèutiques, moda i cosmètica

ver +

Va fundar l’empresa amb la intenció de digitalitzar (i millorar) la recerca de cuidadors de persones grans o dependents, però fa ja un temps que és conscient que té entre mans alguna cosa més. "Som una companyia que dona resposta al món sènior", presenta Oriol Fuertes Cabassa, cofundador i conseller delegat de Qida, l’empresa en qüestió. Continua sent una aplicació per gestionar aquest tipus de serveis d’atenció domiciliària, però han col·laborat també, per exemple, amb VidaCaixa en el llançament de la primera assegurança que cobreix el deteriorament neurocognitiu (ELA, Parkinson...) i lideren un projecte de la Generalitat per descongestionar el sistema públic de salut. I en tot això –incideix l’emprenedor– "la tecnologia és una part molt important". D’aquí una de les seves últimes decisions estratègiques: fitxar l’exdirector de producte de Glovo Daniel Alonso de nou director de producte i tecnologia.

Tots dos es coneixien des de feia temps i, sent conscient el conseller delegat de Qida que aquest ja sentia esgotat el seu cicle a Glovo, li va proposar afegir-se al seu projecte.

Notícies relacionades

Facturació de 40 milions

Qida, que espera tancar l’any amb una facturació de 40 milions d’euros, ja tenia 25 persones (d’una plantilla de 250) que estaven completament dedicades a producte i tecnologia, però també plans de pràcticament duplicar aquesta xifra, així com la quantitat d’inversió que li dedicava, de 2 milions aquest any, prop de 4 milions l’any que ve.

Temes:

Glovo