Bon Preu incrementa un 12% la venda de producte de proximitat
Segons van explicar ahir Neus Roca i Esteve Arimany, responsables de compres del grup Bon Preu, l’any passat els establiments Bonpreu i Esclat van vendre l’equivalent a 314 milions d’euros en productes comprats a proveïdors catalans, un 12% més que l’any anterior. I a jutjar per la tendència dels últims anys, aquest 2024 rubricaran, gairebé segur, un altre creixement a doble dígit. "Hi ha sensibilitat i conscienciació dels clients per consumir producte de proximitat, fresc i de temporada, això fa que les vendes creixin", va reflexionar Roca. Bon Preu va incrementar un 15% la compra de fruita i verdura a agricultors catalans el 2023, i ara, la meitat de l’assortiment ja és autòcton. Pel que fa a la carn, aquest percentatge ja és més del 90%, després d’augmentar un 19% les compres a granges catalanes. En total, la primera partida va suposar invertir 38 milions d’euros, i la segona, uns 105 milions d’euros.
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Preparatius nadalencs La Diagonal posa a prova la seva nova il·luminació de Nadal quan falta una setmana perquè s’encenguin els llums a Barcelona
- LA CLAU En l'elefant de Manuel Valls
- CORRUPCIÓ AL PP La Fiscalia demana l'arxiu de les actuacions contra Gallardón per la compra d'Inassa en el 'cas Lezo'
- Quan i com s’aplicarien Els canvis que planteja Treball per al permís per defunció d’un familiar i per cures pal·liatives
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Forçats a somriure
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
