Bon Preu incrementa un 12% la venda de producte de proximitat
Segons van explicar ahir Neus Roca i Esteve Arimany, responsables de compres del grup Bon Preu, l’any passat els establiments Bonpreu i Esclat van vendre l’equivalent a 314 milions d’euros en productes comprats a proveïdors catalans, un 12% més que l’any anterior. I a jutjar per la tendència dels últims anys, aquest 2024 rubricaran, gairebé segur, un altre creixement a doble dígit. "Hi ha sensibilitat i conscienciació dels clients per consumir producte de proximitat, fresc i de temporada, això fa que les vendes creixin", va reflexionar Roca. Bon Preu va incrementar un 15% la compra de fruita i verdura a agricultors catalans el 2023, i ara, la meitat de l’assortiment ja és autòcton. Pel que fa a la carn, aquest percentatge ja és més del 90%, després d’augmentar un 19% les compres a granges catalanes. En total, la primera partida va suposar invertir 38 milions d’euros, i la segona, uns 105 milions d’euros.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- Per indemnitzacions Les velles patates Corominas de Badalona deixen un deute de 200.000 euros al final de la seva liquidació
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Has treballat menys de 25 anys? Així és com pots aconseguir les cotitzacions gratuïtes de la Seguretat Social
- Envelliment i salut mental: acceptar-se, empoderar-se, créixer
- Tecnologia i psicologia Un de cada vuit adolescents recorre a la IA en moments de malestar emocional
- El Barça fregeix l’Olympiacos amb defensa i 13 triples
