Bon Preu incrementa un 12% la venda de producte de proximitat

Segons van explicar ahir Neus Roca i Esteve Arimany, responsables de compres del grup Bon Preu, l’any passat els establiments Bonpreu i Esclat van vendre l’equivalent a 314 milions d’euros en productes comprats a proveïdors catalans, un 12% més que l’any anterior. I a jutjar per la tendència dels últims anys, aquest 2024 rubricaran, gairebé segur, un altre creixement a doble dígit. "Hi ha sensibilitat i conscienciació dels clients per consumir producte de proximitat, fresc i de temporada, això fa que les vendes creixin", va reflexionar Roca. Bon Preu va incrementar un 15% la compra de fruita i verdura a agricultors catalans el 2023, i ara, la meitat de l’assortiment ja és autòcton. Pel que fa a la carn, aquest percentatge ja és més del 90%, després d’augmentar un 19% les compres a granges catalanes. En total, la primera partida va suposar invertir 38 milions d’euros, i la segona, uns 105 milions d’euros.
- Un incendi al Baix Ebre crema 570 hectàrees, el 90% als Ports
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- En ple estiu Barcelona tanca la font ornamental de Glòries convertida de facto en piscina infantil
- A Barcelona Els Mossos abaten un home que va matar el seu germà d'un tret i es va atrinxerar a Calldetenes
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Homenatge a represaliats pel franquisme
- L’empresa mèdica que portarà IA catalana a un concurs de l’ONU
- La meitat dels espanyols augmentarien la despesa en defensa