Bon Preu incrementa un 12% la venda de producte de proximitat
Segons van explicar ahir Neus Roca i Esteve Arimany, responsables de compres del grup Bon Preu, l’any passat els establiments Bonpreu i Esclat van vendre l’equivalent a 314 milions d’euros en productes comprats a proveïdors catalans, un 12% més que l’any anterior. I a jutjar per la tendència dels últims anys, aquest 2024 rubricaran, gairebé segur, un altre creixement a doble dígit. "Hi ha sensibilitat i conscienciació dels clients per consumir producte de proximitat, fresc i de temporada, això fa que les vendes creixin", va reflexionar Roca. Bon Preu va incrementar un 15% la compra de fruita i verdura a agricultors catalans el 2023, i ara, la meitat de l’assortiment ja és autòcton. Pel que fa a la carn, aquest percentatge ja és més del 90%, després d’augmentar un 19% les compres a granges catalanes. En total, la primera partida va suposar invertir 38 milions d’euros, i la segona, uns 105 milions d’euros.
- Sinistre a França Qui eren les víctimes de l'accident d'autobús que tornava d'Andorra a L'Hospitalet?
- ASSUMPTES PROPIS Cristina Fallarás : "No puc comptar quantes vegades m’han violat"
- Quatre morts en l’accident d’un bus que tornava a BCN
- Les mutualitats es concentren a Catalunya i guanyen assegurats
- La protagonista del congrés de Sevilla
- Un nom maleït Quatre penals inoblidables
- Equipament Agre ple veïnal pel solar del parc de bombers
- Infància Save the Children xifra en 938 euros mensuals el cost de criar un fill
- CIÈNCIA Dos lesionats medul·lars tornen a caminar gràcies a una nova teràpia
- Energia Les elèctriques exigeixen cobrar 4.000 milions d’euros més per les seves xarxes