Bon Preu incrementa un 12% la venda de producte de proximitat

Segons van explicar ahir Neus Roca i Esteve Arimany, responsables de compres del grup Bon Preu, l’any passat els establiments Bonpreu i Esclat van vendre l’equivalent a 314 milions d’euros en productes comprats a proveïdors catalans, un 12% més que l’any anterior. I a jutjar per la tendència dels últims anys, aquest 2024 rubricaran, gairebé segur, un altre creixement a doble dígit. "Hi ha sensibilitat i conscienciació dels clients per consumir producte de proximitat, fresc i de temporada, això fa que les vendes creixin", va reflexionar Roca. Bon Preu va incrementar un 15% la compra de fruita i verdura a agricultors catalans el 2023, i ara, la meitat de l’assortiment ja és autòcton. Pel que fa a la carn, aquest percentatge ja és més del 90%, després d’augmentar un 19% les compres a granges catalanes. En total, la primera partida va suposar invertir 38 milions d’euros, i la segona, uns 105 milions d’euros.
- Sector bancari El món empresarial català conté la respiració davant el final de l’opa
- La T.I.A contra el narcotràfic L’as a la màniga d’Ibáñez: arriba l’últim Mortadel·lo, un còmic inèdit i ‘perdut’ des de fa 10 anys
- OSTEOPOROSI Les fractures òssies per fragilitat augmentaran un 30% en tan sols cinc anys i les dones són el grup més vulnerable
- ¿Ningú vol dimissions?
- Viatge del president Illa es veurà amb el rei Carles III d’Anglaterra en el marc d’unes jornades contra el canvi climàtic a Londres
- El Govern es desvincula per complet d’Ábalos
- Tempesta judicial i política Una empresa de Panamà demana cita a Ábalos per expandir negoci
- Tempesta judicial i política L’empresària que va assegurar haver portat efectiu a Ferraz es reafirma
- context Corruptes i corromputs
- Regals, viatges i pensions alimentàries