Vambes
Tropicfeel s’obre camí com a calçat oficial de la Copa Amèrica

Una de las zapatillas de la marca catalana Tropicfeel, que será el calzado oficial de la Copa América de vela. /
Una nova empresa catalana entra en l’univers de la Copa Amèrica de vela. Es tracta de la firma de sabatilles i articles de viatge Tropicfeel, que s’ha convertit en calçat oficial de la competició esportiva i tecnològica que se celebra a Barcelona a partir de l’agost. El seu conseller delegat, Alberto Espinós, va explicar a aquest diari que l’"oportunitat" va sorgir perquè Mack Dalton, responsable de patrocinis d’America’s Cup Event (ACE), es va calçar un dels seus parells de sabatilles i li van agradar. Ell li va regalar unes altres al seu pare, Grant Dalton, director executiu d’ACE i de l’equip defensor, Emirates Team New Zealand, i li va passar el mateix.
"Van contactar amb Tropicfeel l’octubre de l’any passat després de conèixer el nostre calçat i estaven esperant saber si el patrocinador oficial, Louis Vuitton, feia o no algun producte. Finalment, ho farem nosaltres", revela. La peculiaritat d’aquestes sabatilles és la polivalència, descriu Espinós, que permeten adaptar-se a tota mena de terreny.
Els neozelandesos les portaran
Notícies relacionadesEls productes de la marca nascuda a Barcelona l’any 2017 els portaran tant l’organització, ACE, com els membres de l’equip neozelandès que dirigeix Grant Dalton. A més, les Tropicfeel de la Copa América de vela, algunes amb el logotip amb la B de Barcelona a la llengüeta, també aniran als peus d’alguns dels voluntaris i voluntàries. S’ha desenvolupat una col·lecció amb sis versions d’edició limitada: dos models en tres colors cada un.
La firma té dues botigues físiques a Barcelona (a Portaferrissa i al centre comercial L’Illa Diagonal), a més de córners a El Corte Inglés i en altres comerços multimarca. Espinós compta que ara ja són coneguts a 65 països i que els Estats Units representen el 20% de les seves vendes. L’aparador de les regates barcelonines serà enorme, creu.
- La vídua d’Andic demana als fills de l’empresari més diners de l’herència
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- S’accelera el desallotjament del bloc Venus de la Mina
- 10 famosos assenyalats
- Cas Koldo Aquestes són les "diferències irreparables" que han motivat el canvi d’advocat d’Ábalos
- Corresponsabilitat: «¿Quants homes hi ha en el grup de WhatsApp de la vostra escola?»
- L’ASSEMBLEA DE COMPROMISSARIS BLAUGRANA Assemblea de Compromissaris: la UEFA volia castigar el Barça sense jugar la Champions una temporada, segons revela Laporta
- LLEI DE MEMÒRIA DEMOCRÀTICA El Govern xifra en més d’1,5 milions les peticions de nacionalitat per la llei de nets
- Estudi científic Deixar de fumar frena el deteriorament cognitiu que provoca el fum, millora la memòria i contribueix a la fluïdesa verbal
- La caixa de ressonància La música puja i, per tant, els preus també ho faran