Expansió

Calma House consolida el seu pla de facturar 5 milions i posa l’ull a Madrid

Interior de la nueva tienda de Calma House en la Illa

Interior de la nueva tienda de Calma House en la Illa / Calma House

1
Es llegeix en minuts
Paula Clemente
Paula Clemente

Periodista

Especialista en Consum, start-ups, sector emprenedor

ver +

A les portes de complir la seva primera dècada de vida, Calma House està preparada per trencar dues importants barreres. La primera, la dels cinc milions de facturació. La segona, la de portar la seva marca a Madrid. Aquesta cadena de decoració per a la llar amb seu a Badalona té l’ull posat a la capital espanyola des de fa temps i només espera a trobar un local amb una ubicació i un lloguer que els encaixi en un moment de preus desorbitats. Mentrestant, l’empresa no perd l’oportunitat de créixer en el seu mercat natiu i més si és amb botigues que responen a l’estratègia que ha posat en marxa recentment la cadena: operar amb establiments més grans i situats en carrers molt més importants.

L’últim –un local que es converteix en el seu catorzè negoci–, un punt de venda al centre comercial L’Illa que inauguren avui i que és tan important per a ells com el que van obrir a l’avinguda Diagonal fa uns dos anys. "És la segona botiga de gran format, que és cap a on veiem que va el retail del futur", expliquen a EL PERIÓDICO el director financer de Calma House, Carlos Cánovas, i les seves dues cofundadores, Clara Manchón (també directora creativa) i María Manchón (consellera delegada).

Notícies relacionades

Marca jove i accessible

Filles del matrimoni que va posar en marxa la cadena també de tèxtil per a la llar Textura –venuda a fons d’inversió el 2005–, van veure clar fa 10 anys la necessitat d’una marca més jove i accessible en aquest sector, i l’oportunitat que els donava l’experiència familiar i els seus estudis de disseny d’interiors i de producte, respectivament. La nova ensenya va néixer el 2015 amb cinc botigues i centrada només en coixins, però ha anat evolucionant fins a convertir-se en una cadena que va tancar el 2023 amb 11 locals en funcionament i una mica més de quatre milions de facturació.