El president de Telefónica, doctor honoris causa per la CEU San Pablo
La Universitat CEU San Pablo va investir José María Álvarez-Pallete, president executiu de Telefónica, nou doctor honoris causa en l’acte de celebració de la festivitat de sant Tomàs d’Aquino.
En el seu discurs, Álvarez-Pallete va agrair "l’honor" que li ha atorgat aquesta universitat, així com a la seva família, per ser "les persones que donen sentit a la meva vida".
Després de repasar els 40 anys que separen el seu pas per aquestes aules de l’actualitat, Álvarez-Pallete va assegurar que ens trobem en "un canvi d’era", en què "la tecnologia ajudarà a solucionar problemes que no tenien resposta, com malalties que avui no tenen cura o el canvi climàtic".
Notícies relacionadesAl seu torn, va recalcar que "aquesta revolució tecnològica és diferent perquè és abstracta. Les dades no es veuen i això fa que es produeixin asimetries entre els que són conscients del que està passant i els que no". És per això que és fonamental "posar l’humanisme al centre".
El catedràtic d’Economia Financera, Ricardo Palomo, va ser l’encarregat d’impartir la laudatio. Va assenyalar quatre característiques d’Álvarez-Pallete: "Els seus valors humanistes; el seu impuls a la transformació digital i a la tecnologia; el seu compromís amb la innovació; i el seu enfocament en l’educació contínua i permanent".
- Entrevista Xabier Gómez: «El Papa visitarà homes i dones a la presó de Brians, la parròquia que més estimo»
- Sinistralitat viària Un motorista mor a la mateixa carretera del Brull on un altre conductor de moto va perdre la vida a principis de mes
- Companys de pis Nova app per trobar el company de pis perfecte: s’ha acabat el problema de trobar la persona adequada
- Frau Els experts coincideixen: «Treure diners del caixer d’aquesta manera és posar-ho fàcil als estafadors»
- Conflicte a l’Orient Mitjà Els EUA i l’Iran ultimen els detalls d’un acord que posi fi a la guerra i doni pas a negociacions sobre el programa nuclear
