Inditex entreveu 5.000 milions de beneficis anuals per primer cop
La marca va guanyar-ne 4.102 de gener a octubre, prop dels ingressos de tot el 2022
Només hi ha tres empreses en l’Ibex que van ingressar més de 5.000 milions d’euros l’any passat. Van ser Santander, ArcelorMittal i BBVA. No obstant, hi ha una companyia que té totes les paperetes per arribar, per primera vegada, als 5.000 milions de beneficis al final del seu exercici: Inditex.
La multinacional fundada per Amancio Ortega venia de firmar una meitat d’any de rècord. Havia arribat en el seu primer trimestre fiscal a les millors xifres en aquest període de temps, tant en facturació com en guanys. Ho havia tornat a aconseguir en el segon i ho ha aconseguit de nou en el tercer, tot i el tancament de les seves 84 botigues a Israel.
Els nou primers mesos d’Inditex han sigut històrics. Entre l’1 de febrer i el 31 d’octubre, les vendes van ascendir a 25.069 milions, un 11% més. Els 35.000 de xifra de negoci quan acabi el seu any fiscal són assequibles. Quant al benefici, va registrar uns guanys de 4.102 milions, cosa que suposa un augment del 32,5% respecte al mateix període del 2022. S’apropa en nou mesos tots els ingressos que va aconseguir el 2022.
- Nova ruta migratòria Els cubans canvien la fugida a Miami per Mèxic arran del retorn de Trump
- El nou rostre de l’èxode migratori
- Trump assegura que firmarà l’acord de pau amb l’Iran aquest diumenge
- Israel torna a atacar el sud del Líban i ordena evacuar 24 poblacions
- Celebració polèmica Trump fon el 250è aniversari dels EUA amb el seu 80è aniversari
