Emprenedoria

La ‘start-up’ Rever decuplica els ingressos i obre filial a França i Itàlia

L’empresa catalana afirma haver multiplicat per 10 totes les seves mètriques l’últim any, del volum de negoci a la plantilla

La ‘start-up’ Rever decuplica els ingressos i obre filial a França i Itàlia

PAULA CLEMENTE

1
Es llegeix en minuts
Paula Clemente
Paula Clemente

Periodista

Especialista en Startups, economia digital, farmacèutiques, moda i cosmètica

ver +

Rever tanca un any rodó. La start-up catalana, coneguda per haver desenvolupat un sistema que simplifica als comerços electrònics i als seus clients el procés de devolució i reembors, diu haver decuplicat totes les seves mètriques: té un volum de negoci 10 vegades més gran que el 2022, 10 vegades més clients, una plantilla també 10 vegades més gran i ha gestionat 10 vegades més devolucions. D’aquesta manera, l’empresa ha decidit afrontar el següent nivell: l’arribada amb estructura pròpia a altres països i l’ampliació del seu model de negoci per ser també una eina que ajudi a créixer els seus clients.

Notícies relacionades

Fins ara, la companyia estava centrada a resoldre un problema clar en el negoci de la compra per internet: la mala experiència que suposava tornar un producte i l’enorme bretxa que això generava entre el procés de compra i de devolució. Però en només un any i mig al mercat, Rever acumula 250 clients, compta amb reconeixements de Desigual i Scalpers i, de forma indirecta, ha participat en processos de devolució a 60 països.

Ara, vol anar una mica més enllà i començar a treballar directament amb empreses que no siguin espanyoles. El seu procés d’expansió va començar a l’estiu per Itàlia i França, països en els quals tancarà l’any amb l’equivalent a 2 milions d’euros en productes tornats satisfactòriament. A tall de referència, aquest mateix indicador se situa en els 15 milions d’euros a Espanya.

Temes:

Internet