Campanya de la renda
L’Agència Tributària avisa del canvi que afectarà tothom a partir d’aquest 15 de juny

L’Agència Tributària ha avançat un canvi imminent en l’horari dels seus funcionaris i que, per extensió, interessa també als contribuents, en unes dates en què està en marxa la campanya de la renda. La modificació s’aplica a partir d’aquest dijous, 15 de juny i estarà en vigor fins al 15 de setembre.
Es tracta de l’aplicació d’una nova jornada laboral durant la temporada de vacances estivals. Unes modificacions que, a més de l’horari, tindran un impacte així mateix en els serveis, agilitzant els tràmits i les gestions fiscals.
D’aquesta manera, aquells treballadors que treballen únicament en torn matinal, amb una jornada mínima de 37 hores i mitjana setmanal, passaran a fer una jornada intensiva de sis hores i mitja de dilluns a divendres, que estarà compresa entre les 8.00 hores i les 15.00 hores.
Reducció
Aquells treballadors a mitja jornada i amb horari d’especial dedicació, a més de l’horari anterior, n’hauran de treballar una o diverses tardes, fins i tot arribar a les 18.00 hores amb l’objecte d’arribar a la jornada setmanal de 35 hores.
La resta de personal amb horari especial veuran reduïda en aquell període la jornada que usualment portin a terme. Així mateix es reduirà un 10% la jornada laboral ordinària d’estiu a aquells treballadors amb contractes laborals fixos-discontinus i temporals, entre els quals cal incloure els que col·laborin en la cobertura de l’actual campanya de la renda.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- Salut Mental i Joves (II) Josep Matalí, Sant Joan de Déu: "Hem de capacitar-nos per donar un major acompanyament emocional als joves"
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"