Arriben a València els ‘hot dog’ prèmium

  • La valenciana Not for dogs llança un nou concepte de restaurant especialitzat en frankfurts amb vedella de Chicago

Arriben a València els ‘hot dog’ prèmium

F.B.

2
Es llegeix en minuts

L’emprenedor Salvador Guill ha llançat a València un nou concepte de restaurant de menjar ràpid amb frankfurts prèmium amb la marca Not for dogs (no per a gossos). Guill va testejar el seu producte amb el servei d’entrega a domicili i després de constatar que hi havia un nínxol de negoci va obrir el seu primer local a l’avinguda Blasco Ibáñez de València (a la recerca de la clientela universitària) i té intenció de posar en marxa el segon a principis del 2023. El pla de negoci que s’ha marcat (amb l’ajuda de Lanzadera) té per objectiu final muntar una cadena de restaurants.

El jove va estudiar a l’escola de negocis EDEM i està posant en pràctica el projecte que va desenvolupar en el seu treball de final de grau. «M’interessava el sector de l’hostaleria, però tenia objeccions a fer una gran inversió d’inici. Vaig buscar un nínxol de negoci amb menys risc i em vaig adonar que a Espanya no hi ha cadenes de venda de frankfurts perquè es té la percepció que no és un aliment de qualitat».

Guill va provar setanta salsitxes fins que en va trobar una de preparada al 100% amb carn de boví de Chicago. «Jo fugia de les salsitxes ultraprocessades, que és el que es ven als supermercats per molt baix preu. He apostat per una carn de qualitat que importo directament de Chicago i que servim en una mida de 21 centímetres i 130 grams de pes», precisa.

Notícies relacionades

Guill va llançar el projecte a principis del 2021. Durant uns mesos va estar preparant ell mateix les salsitxes al seu pis d’estudiants amb l’ajuda d’un company (en cuinaven entre 50 i 60 cada cap de setmana) fins que va comprovar que hi havia mercat i va fer el salt a una cuina cega (per a la venda a través de repartiment a domicili) del centre de València. Una vegada que el negoci va anar creixent va obrir el primer local a l’àrea de la capital del Túria on més comandes rebia (la zona universitària).

Des de l’obertura del restaurant el febrer d’aquest any, la facturació de Not for dogs augmenta un 10% al mes. «El meu objectiu és créixer a través de locals propis sense franquiciar per mantenir la qualitat del producte», assegura. Cada hot dog, que se serveix amb pa estil brioix i condiments, costa uns vuit euros. «A nivell nutricional i de salut no tenen res a veure amb els típics hot dogs. La nostra vedella no és carn processada», aclareix.

Temes:

Empreses