«Amenaça» per al comerç local
Bilbao tindrà el seu primer ‘supermercat fantasma’ després de l’estiu
L’establiment, de l’empresa turca Getir, oferirà entregues en deu minuts

El primer supermercat fantasma o ‘dark market’ del País Basc obrirà les portes a finals d’aquest estiu a Bilbao. Bé, en realitat «obrir les portes» no és el terme correcte, ja que cap client podrà acudir presencialment a aquesta botiga. Només es podran realitzar les comandes a través d’internet. Aquest establiment, de l’empresa turca Getir, oferirà una entrega ultraràpida dels productes a domicili.
Els ‘dark market’ recorden les ‘dark kitchen’ –o ‘cuina fantasma’–, que únicament es dediquen a vendre els seus plats a través de plataformes en línia com Glovo. Aquest és un cas similar ja que, en lloc d’un supermercat convencional, el nou establiment de Bilbao serà un magatzem amb «més de 1.500 productes de proveïdors nacionals i internacionals». Un concepte de negoci que en altres localitats ha disparat les alarmes entre els veïns perquè suposa una «amenaça» per al comerç local.
¿Tu nevera se está quedando vacía 🛒? ¡Getir al rescate 🙌🛵 !
— getir España (@getir_es) 26 de enero de 2022
Déjanos ayudarte con la compra y disfruta de más tiempo libre que nunca 💜💛🎉#Getir #tucompraenminutos #Madrid #Barcelona #Zaragoza #Valencia #Sevilla pic.twitter.com/fpgrlF06Fh
Horaris sense competència
Notícies relacionadesEls treballadors d’aquesta cadena hauran de treballar a contrarellotge agafant els productes de les prestatgeries i entregant-los al client en només deu minuts. Estaran disponibles des de les vuit del matí fins a les dotze de la nit i fins a les dues de la matinada els divendres i dissabtes
La companyia Getir té presència en nou països amb més de 1.100 establiments. A Espanya té 40 botigues distribuïdes per Madrid, Barcelona, Sevilla, València, Saragossa i pròximament també a Bilbao.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Iniciativa. Proposta des de l’alcaldia Collboni demana a 31 alcaldes suport a la llengua
- Cas Koldo L’UCO demana a Interior que l’informi de les visites a Cerdán a la presó
- Esmorzar de ‘Faro de Vigo’ i EL PERIÓDICO Illa: "No volem privilegis, amb la nostra proposta tots guanyen"
- Alcalde de Vigo Caballero: "Amb Illa veig Catalunya i veig Espanya"
- El president demana un debat "racional" sobre finançament