Robots de cuina
Lidl guanya la batalla legal de la Thermomix
L’Audiència de Barcelona determina que no es va copiar cap patent de Vorwerk

Lidl tenia dret a comercialitzar el seu robot de cuina i no va copiar cap producte patentat de Thermomix. La secció 15 de l’Audiència de Barcelona ha estimat el recurs interposat per Lidl contra Vorwerk (titular de la marca Thermomix) en el plet que els va enfrontar per la comercialització del seu robot de cuina. En una sentència dictada el 13 de gener, el tribunal de la secció 15 de l’Audiència de Barcelona, estima el recurs interposat per Lidl contra la sentència dictada pel jutjat mercantil 4 de Barcelona que resolia que el supermercat havia envaït la patent del robot de cuina Thermomix i la condemnava a la retirada de tots els seus robots de cuina Monsieur Cousine Connect.
Els magistrats de l’Audiència de Barcelona consideren que la patent en què Vorwerk es fonamentava per imputar-li la infracció dels seus drets és nul·la per dues raons diferents. En primer lloc, per l’existència de «matèria afegida» per «haver-se ampliat la protecció de manera il·legítima en el curs de la tramitació de la patent». També considera que la patent de la Thermomix «no disposava d’activitat inventiva». L’Audiència estima, a més, que, fins i tot en cas que la patent no fos vàlida, no existia infracció per part de Lidl de la patent Vorwerk.
MÉS INFORMACIÓ, BEN AVIAT
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Succés Mor tirotejat un home en un portal del carrer de Consell de Cent a Barcelona
- Debat al Parlament El president Salvador Illa crida a un pacte sobre infraestructures per afrontar la mobilitat i el creixement econòmic
- Un gran projecte Així serà el nou Liceu Mar: 210 funcions anuals, restaurant amb vistes i 47 milions de pressupost
- Fort correctiu al jutge Peinado El Suprem rebutja la intenció del jutge Peinado d’imputar Bolaños en el cas Begoña al no apreciar cap indici de delicte
- Nou cicle republicà ERC exigirà un mínim de 50 militants i un 3% d’avals per constituir-se en corrent intern