Entitat patronal
Antoni Cañete, reelegit president de la Plataforma Multisectorial contra la Morositat
L’organització escull alhora una nova junta directiva fins al 2025

Antoni Cañete ha sigut reelegit president de la Plataforma Multisectorial contra la Morositat (PMcM) per l’assemblea de l’entitat, que ha escollit alhora nova junta directiva. La Unió de Magatzemistes de Ferros d’Espanya (UAHE) i la Federació d’Àrids (FdA), tots dos amb representació estatal, s’han incorporat a la junta directiva.
Cañete, que també és president de la patronal catalana Pimec, assegura que els canvis suposaran «una injecció d’il·lusió i professionalitat en la lluita contra la xacra de la morositat i una representació més diversa de sectors econòmics».
La nova composició de la directiva, que va ser aprovada per unanimitat, cobrirà el mandat des de novembre del 2021 fins al novembre del 2025. L’etapa entrant centrarà la seva tasca en un triple objectiu: aconseguir la consecució del règim sancionador, de l’Observatori de la Morositat i la limitació de fons europeus a aquelles empreses que no compleixin la llei de lluita contra la morositat.
Notícies relacionadesLa nova junta directiva està formada per vuit entitats integrants. A més del president, Antoni Cañete, com a vicepresidents hi ha Francesc Acín (AFME), Andrés Sabater (FENIE) i Julio Villaescusa (Fenadismer); el tresorer, César Luaces (Federació d’Àrids); el secretari, Alejandro Saenger (FACEL) i els vocals Enrique Sáez (UAHE), Rafael Arruga (AEFIMIL) i Andrés Carasso (AFME).
Durant l’assemblea general extraordinària, a més d’aprovar-se la creació de la nova junta directiva, es va analitzar l’Avantprojecte de Llei ‘Crea i creix’ (que segons l’opinió de la PMcM presenta moltes carències), i que en cap cas hauria de suplir la instauració d’un règim sancionador, que suposaria el punt d’inflexió per acabar amb els retards en els pagaments a proveïdors.
- Bizum Bizum canvia les regles: a partir d'ara aquests enviaments estaran prohibits
- Lleig comiat d’Ancelotti que esquitxa Florentino i el vestidor
- Tribunals Els Mossos que van ajudar a escapar Puigdemont van aparcar el cotxe de la fuga el dia anterior a Arc de Triomf
- Informe d’Acció Catalunya és la segona regió del món que més inversió tecnològica atrau per al sector de la salut
- Interior combatrà el frau en els canvis de sexe en els Bombers