Google torna a retardar la tornada a la feina presencial fins al gener del 2022
El gegant tecnològic, que va ser una de les primeres a demanar als empleats que teletreballessin, se suma així a empreses com Amazon i Lyft

El gegant tecnològic Google, propietat d’Alphabet Inc, està estenent la seva política de tornada voluntària a l’oficina fins al gener de l’any vinent, segons ha explicat aquest dimarts el CEO Sundar Pichai, citant la incertesa causada per la pandèmia de Covid-19 a moltes parts del món.
La ràpida propagació de la variant altament contagiosa del coronavirus delta també està fent que les empreses reconsiderin la seva normativa respecte a l’ús de les mascaretes i la política de vacunació.
«Més enllà del 10 de gener, permetrem que els països i les ubicacions prenguin decisions sobre quan posar fi al treball voluntari des de casa en funció de les condicions locals», ha assegurat Pichai mitjançant un correu electrònic als empleats.
També Amazon i Lyft
Notícies relacionadesEn les últimes setmanes, empreses com Amazon.com Inc i Lyft també han retardat la tornada a l’oficina fins al 2022 per als treballadors nord-americans a causa de la pandèmia.
Google ja havia retardat la seva política de tornada a l’oficina de setembre a octubre. Va ser una de les primeres empreses a demanar als empleats que treballessin des de casa a causa de la crisi sanitària.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos