Google torna a retardar la tornada a la feina presencial fins al gener del 2022
El gegant tecnològic, que va ser una de les primeres a demanar als empleats que teletreballessin, se suma així a empreses com Amazon i Lyft

El gegant tecnològic Google, propietat d’Alphabet Inc, està estenent la seva política de tornada voluntària a l’oficina fins al gener de l’any vinent, segons ha explicat aquest dimarts el CEO Sundar Pichai, citant la incertesa causada per la pandèmia de Covid-19 a moltes parts del món.
La ràpida propagació de la variant altament contagiosa del coronavirus delta també està fent que les empreses reconsiderin la seva normativa respecte a l’ús de les mascaretes i la política de vacunació.
«Més enllà del 10 de gener, permetrem que els països i les ubicacions prenguin decisions sobre quan posar fi al treball voluntari des de casa en funció de les condicions locals», ha assegurat Pichai mitjançant un correu electrònic als empleats.
També Amazon i Lyft
Notícies relacionadesEn les últimes setmanes, empreses com Amazon.com Inc i Lyft també han retardat la tornada a l’oficina fins al 2022 per als treballadors nord-americans a causa de la pandèmia.
Google ja havia retardat la seva política de tornada a l’oficina de setembre a octubre. Va ser una de les primeres empreses a demanar als empleats que treballessin des de casa a causa de la crisi sanitària.
- Polèmica servida ‘First class’: ¿qui són els ‘pijos’ de Barcelona de l’addictiu ‘reality’ de Netflix?
- BBF L’organitzador del Barcelona Beach Festival anuncia una querella contra l’alcaldessa de Sant Adrià de Besòs
- El 37% la pateixen La infecció que afecta moltes dones a l’estiu: així pots prevenir-la
- L’assessor mèdic de Biden L’antiviral Paxlovid: útil malgrat el rebot de la covid que va patir el doctor Fauci
- Concurs de creditors L’hotel Fairmont Juan Carlos I està a tocar de la fallida i perillen 300 llocs de treball
- 200 ANYS DE LA MORT DE L'ESCRIPTORA Els llocs de Jane Austen
- Operació pas de l’Estret Els marroquins que tornen a casa per vacances col·lapsen la frontera a Ceuta
- LOTERIA NACIONAL Loteria Nacional avui: Comprovar resultats de dissabte 2 de juliol del 2022
- Directe Cimera de l’OTAN a Madrid: últimes notícies en directe
- El País de Xauxa Festivals de música, Barcelona i Sant Adrià