Bancs
ING revifa la ‘guerra’ de les hipoteques
L’entitat rebaixa el tipus d’interès dels seus préstecs per adquirir vivenda
Sede de ING en España /
ING ha reduït el preu de les seves hipoteques al mercat espanyol en deu punts bàsics, tant de la seva Hipoteca Naranja Variable, com Mixta i Fija, segons ha anunciat aquest divendres en un comunicat.
En concret, la Hipoteca Naranja Variable passa a tenir un tipus d’interès d’Euríbor més 0,89%, davant el seu preu anterior, del 0,99%. La quota del primer any es manté a l’1,99%.
Per la seva banda, a la Hipoteca Naranja Mixta es redueix el període variable a Euríbor més 0,89% (abans al 0,99%). El tram fix –els deu primers anys– es manté a l’1,25%. Finalment, la Hipoteca Naranja Fija passa a tenir una nova quota de l’1,50% (abans a l’1,60%).
L’entitat recorda que, després del llançament de la seva hipoteca fixa l’any passat, aquest mes d’abril passat va reforçar la modalitat mixta «reduint el tipus d’interès del període fix».
D’altra banda, assenyala que a les seves hipoteques es concedeix fins al 80% del valor de taxació –el 75% en el cas de segona vivenda– i «no comporta cap tipus de despesa addicional per a la seva formalització». A més, el procés és ‘online’ fins a la firma i compta amb un gestor personal.
Notícies relacionadesQuant a l’evolució de l’activitat hipotecària, ING assenyala que fins al març s’ha registrat un augment del 46% a nova producció en comparació amb el mateix període del 2020. Per classe d’hipoteca, el 48% de les contractades el 2021 han sigut a tipus variable; el 38%, mixtes, i un 14%, fixes.
Quant a canals, el mes de juny el 35% dels préstecs hipotecaris es van realitzar a través de dispositius digitals.
- Turisme La mitjana d'ocupació del turisme rural del Berguedà per Setmana Santa supera el 90%
- La població estrangera a la Catalunya central ha crescut més del doble en dues dècades
- El Marroc manté el lideratge com a punt d'origen de les persones estrangeres que viuen a la Catalunya Central
- Enoturisme Aquestes són les "catedrals del vi" de Catalunya, els tres cellers modernistes més impressionants del territori
- Seguretat ferroviària Els maquinistes avalen els nous horaris de Rodalies que haurien de permetre reobrir l’R4 dimarts
