Compareixença amb Guterres
Sánchez avisa a Podem que aquest any no hi haurà reforma fiscal
El president remarca que la prioritat és la recuperació econòmica i manifesta el seu recolzament a la negociació d’Escrivá sobre pensions
El secretari general de l’ONU recolza totes les mesures que afavoreixin la solució de conflictes i propiciïn el diàleg

«No obrirem el debat de la reforma fiscal». Pedro Sánchez va ser rotund i explícit. Els nous Pressupostos de l’Estat per al 2022, els que presentarà «en temps i forma», no contemplaran una pujada d’impostos en la línia que desitja Unides Podem. El president del Govern, com ja va advertir de cara als comptes del 2021, entén que aquest és el moment de la «recuperació» de l’economia, de l’afermament dels senyals incipients de millora. Aquesta reforma arribarà, però no ara.
El cap de l’Executiu va aclarir els dubtes durant la seva breu roda de premsa a la Moncloa amb el secretari general de l’ONU, el portuguès António Guterres, acabat de reelegir i de visita a Espanya. La compareixença també li va servir per recolzar el ministre d’Inclusió, Seguretat Social i Migracions en la negociació de la reforma de les pensions –i en concret, la seva afirmació que la generació del ‘baby boom’ haurà d’assumir algun ajust– i per insistir que un referèndum d’autodeterminació no només és inviable constitucionalment, sinó també des d’un punt de vista polític, ja que fracturaria encara més la societat catalana.
Indults del procés António Guterres Referèndum a Catalunya Unides Podem Impostos Consell de Ministres Pensions ONU (Nacions Unides) PSOE Pressupostos Generals de l'Estat Govern Pedro Sánchez Reforma fiscal Podem Independència de Catalunya José Luis Escrivá Reforma laboral Indults
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se