Codi QR
Fecasarm exigeix que sigui imprescindible mostrar un test negatiu per accedir als locals
Aquestes proves permetrien «eliminar la restricció d’aforament, la distància interpersonal, l’obligació de tenir taules i cadires, el registre previ i la restricció horària»

La patronal Fecasarm ha exigit a la Generalitat que se sotmeti el dret d’admissió dels locals d’oci nocturn al fet que els clients presentin un test previ negatiu que s’acrediti amb un codi QR.
En un comunicat aquest dilluns, la patronal ha assegurat que les normes imposades pel Govern en la reobertura de l’oci nocturn «són molt difícils de fer complir» i ha apuntat que és impossible controlar la distància de seguretat i que la gent no s’aixequi, textualment.
El secretari general de Fecasarm, Joaquim Boadas, ha dit que aquests tests permetrien «eliminar la restricció d’aforament, la distància interpersonal, l’obligació de tenir taules i cadires, el registre previ i la restricció horària».
Notícies relacionadesLa patronal s’ha mostrat en alerta davant les declaracions aquest diumenge de la gerent de l’Agència de Salut Pública de Barcelona, Carme Borrell, en les quals va assenyalar la possibilitat de tornar a tancar l’oci nocturn en cas de no poder complir les mesures de seguretat.
Davant aquesta situació, Boadas es va posar en contacte amb Borrell i va demanar el seu recolzament a la implementació del test previ ja que, ha remarcat, «és l’única fórmula que pot evitar un nou tancament del sector».
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?