Luis del Rivero
El jutge del cas Villarejo imputa Brufau i Fainé per l’espionatge a l’expresident de Sacyr
El magistrat de l’Audiència Nacional que instrueix el cas Tàndem ha citat com a imputats el president de Repsol, Antonio Brufau, i el president de la Fundació Bancària La Caixa, Isidre Fainé, en el marc de la peça separada número 21 en què s’investiga l’encàrrec per part de les dues empreses de l’Ibex 35 al comissari jubilat José Manuel Villarejo perquè espiés el 2011 el llavors president de Sacyr Vallehermoso, Luis del Rivero.
El jutge Manuel García-Castellón es fa ressò així de la petició que li feia la Fiscalia Anticorrupció la setmana passada.
Notícies relacionadesEn el seu informe, segons va avançar ‘El Mundo’ interessaven aquesta imputació a l’assenyalar que hi ha indicis que van poder cometre un delicte de suborn actiu.
Al costat de Brufau i Fainé, el titular del Jutjat Central d’Instrucció número 6 imputa també els directius de Repsol Luis Suárez de Lezo, Juan de Amunátegui i Joaquín Uris, i l’exdirector general de mitjans de CaixaBank Antonio Massanell.
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Un professor del Conservatori del Liceu, acusat d’agressió sexual
- Multes La DGT aclareix les multes que et poden posar per conduir amb xancletes
- Sentència del TSJC Condemnen la Sagrada Família per acomiadar una treballadora l’endemà de deixar d’estar blindada per tenir un fill
- Previsió de finalitzar el 2030 La Generalitat i l’Hospitalet donen llum verda a un projecte de 144 milions per soterrar el tram final de la Granvia
- Patrimoni artístic El patronat del MNAC al·legarà «incapacitat tècnica» per traslladar les pintures de Sixena
- Corrupció Sánchez nomena un equip interí liderat per Narbona per assumir l'Organització al PSOE mentre tria substitut per a Santos Cerdán