Aerolínies
Air Senegal tindrà quatre vols setmanals entre Barcelona i Dakar
La companyia intenta convertir l’aeroport de Dakar en un ‘hub’ per a l’Àfrica Occidental

Air Senegal ha anunciat que ampliarà el seu servei d’estiu a l’aeroport de Barcelona mitjançant la incorporació d’un quart servei setmanal a partir del 27 de març del 2021, utilitzant els seus nous Airbus 321 entre la capital catalana i la ciutat de Dakar. Els quatre vols s’operaran a través d’una escala a Casablanca en les dues direccions.
Els vols estan oberts a la venda en el sistema GDS, amb tarifes reduïdes presentades per a tots els vols disponibles d’Air Senegal a les destinacions que connecten en els dos sentits a través de Dakar. L’horari ofereix una convenient connectivitat bidireccional via Dakar amb Banjul (Gàmbia), Nuakxot (Mauritània), Abidjan (Costa d’Ivori), Bamako (Mali), Conakry (Guinea) i Ziguinchor (Senegal).
Tots els vols es realitzaran utilitzant un Airbus 321, configurat amb 16 seients de classe ‘business’ i 149 seients de classe econòmica. Air Senegal és la primera aerolínia africana a operar amb un producte ‘premium’ de llit pla a la cabina de classe executiva.
Els passatgers podran disfrutar d’una franquícia d’equipatge gratuïta de dues peces (46 kg) per a totes les destinacions d’Air Senegal cap a Barcelona i des d’aquesta ciutat, i aprofitar el programa de viatger freqüent recentment llançat per l’aerolínia.
Connexió amb l’Àfrica Occidental
Notícies relacionadesAmb una gran comunitat de l’Àfrica Occidental que ja resideix a la regió de Barcelona, a més de ser la més gran del segment de mercat en el corredor aeri Espanya-Senegal/Gàmbia, Air Senegal té com a objectiu proporcionar una opció de viatge segura per al públic que viatja entre la ciutat i l’Àfrica Occidental, que pot fer ús del temps de trànsit convenient a Dakar en les dues direccions.
Creada el 2018, Air Senegal aspira a ser líder en transport aeri de l’Àfrica Occidental a partir de l’aeroport de Dakar (Blaise Diagne), que actua com el seu principal ‘hub’ que connecta Europa amb la regió africana. La seva missió és servir a les ciutats que contribueixen al creixement de l’aviació africana. L’aerolínia opera actualment una flota de dos Airbus 330-900 Neos, dos Airbus 321, dos Airbus 319 i dos ATR 72-600 a l’Àfrica Occidental, Marroc, Àfrica Central, França, Espanya i aviat a Itàlia. Recentment va realitzar una comanda de 8 Airbus 220-300 al Dubai Air Show 2019 per impulsar el seu creixement d’expansió a llarg termini.
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- La sanitat com a columna del benestar (i 2) Del diagnòstic a les propostes de reforma
- Passeig de Gràcia tancarà l’accés a l’L4 cinc mesos
- Obituari Emblema de la comunitat monàstica
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Energia El parc eòlic marí de Roses, encallat al ministeri