EFECTES DEL CORONAVIRUS
Els supermercats restringeixen les vendes per internet arran de la forta demanda
Mercadona només serveix a domicili en alguns punts de Barcelona i Bon Preu suspèn temporalment el servei 'online'

52886753 60 /
Les cadenes de supermercats han restringit la venda per internet coincidint amb l’elevat nombre d’encàrrecs rebuts per aquest canal arran de la crisi del coronavirus. És el cas, per exemple, de Mercadona, que ha reduït molt el servei d’entrega a domicili i en aquests moments només serveix en una cinquantena de codis postals de Barcelona i de localitats pròximes al seu magatzem de la Zona Franca des del qual fa els repartiments de les compres ‘online’.
També és el cas de Bon Preu, que no accepta més encàrrecs per internet fins que hagi entregat els que té pendents de fa dies. En aquests moments, aquesta cadena centra les seves entregues a les comarques del Vallès Oriental, Occidental, Osona i el Gironès.
El Corte Inglés manté la compra per internet però tarden diversos dies per preparar l’encàrrec i fer l’entrega, tant si és a domicili com si es va en persona a recollir la compra amb el servei ‘click and car’. En el segon cas el termini és d’entre tres o quatre dies. En el de l’entrega a domicili, una setmana.
Notícies relacionadesCaprabo també manté obert el servei de compra per internet i entrega les comandes en un termini d’entre 3 i 6 dies depenent de la zona de repartiment. Fonts de l’empresa han explicat que arran de la crisi sanitària, l’increment de la venda per internet ha sigut «molt important» per la qual cosa s’han reforçat els torns per donar resposta a tota la demanda. A més, els encàrrecs es preparen als mateixos supermercats, que donen així recolzament al canal ‘online’.
Condis, per la seva part, ha reprès l’activitat després d’uns dies d’aturada per procedir a les entregues que tenia pendents. La firma apunta que no accepta noves altes en el servei per internet perquè prioritza els clients que ja tenia registrats, així com col·lectius de risc i ciutadans d’edat avançada.
Alimentació El Corte Inglés Mercadona Coronavirus a Espanya Coronavirus a Catalunya Coronavirus Caprabo Supermercats
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se